توقف طرح جامع نخستین شهر خشتی جهان/سال 95 سال خوش آمد به یزد

10:45 - 05 فروردين 1394
کد خبر: ۳۸۶۴۷
خبرگزاری میزان: مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد با بیان این که طرح جامع اولین شهر خشتی جهان به منظور بازنگری متوقف شده است، سال 95 را سال خوش آمد به یزد اعلام کرد.

: مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد با بیان این که طرح جامع اولین شهر خشتی جهان به منظور بازنگری متوقف شده است، سال 95 را سال خوش آمد به یزد اعلام کرد.

محمد مهدی شرافت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان با بیان این که طرح جامع تهیه شده برای یزد با آنچه که متناسب با نام آن انتظار می‌رفت تطابق ندارد، افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته و با همکاری وزارت راه و شهرسازی فعلا این طرح به منظور بازنگری متوقف شده است.

اولویت استان در سال 94 ثبت جهانی یزد است

وی با تاکید بر این که برنامه و اولویت جدی میراث فرهنگی استان یزد در سال 94 ثبت جهانی یزد است، افزود: تلاش ما بر این است تا ثبت بافت ایلخانی یزد را به سال 2016 برسانیم لذا تمام کسبه و بازاریان و ارگان ها و نهادهای دولتی و در تلاشند این اتفاق سریع‌تر رخ دهد.

شرافت با بیان این که سال 95 را سال خوش آمد به یزد نام گذاری کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: لذا تلاش ما بر این است پروژه‌های نیمه تمام در حوزه گردشگری در تمام استان به پایان رسد.

وی در در پایان تاکید کرد: طرح خوش آمد به یزد در صورت ثبت جهانی این شهر، منجر می‌شود در سال 95 پذیرایی شایسته تری را از توریست‌های داخلی و خارجی داشته باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *