رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشکیل ۴ کارگروه ویژه در دادگستری لرستان برای صیانت از منابع آب

10:05 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۴۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی دادگستری لرستان گفت: کارشناسان حوزه قضایی و آب در ۴ کارگروه ویژه دادگستری لرستان برای صیانت از منابع آب فعالیت می‌کنند.

تشکیل ۴ کارگروه ویژه در دادگستری لرستان برای صیانت از منابع آبمحمدتقی شاکرمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به نگاه جدی دستگاه قضایی استان نسبت به صیانت از منابع آبی گفت: کارشناسان حوزه قضایی و آب در ۴ کارگروه ویژه دادگستری لرستان برای صیانت از منابع آب فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: این کارگروه‌ها در راستای مدیریت و نظارت بر مصرف منابع آب تشکیل شده است.

این مقام قضایی با بیان اینکه کارگروه «حفاظت انتظامی و قضایی» یکی از این کارگروه‌ها است که مدیریت این کارگروه با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان است و شرکت آب منطقه‌ای استان نیز در آن عضویت دارد، تصریح کرد: این کارگروه هم برخورد انتظامی می‌کند هم توقیف و هم برخورد قضایی؛ در این راستا نیز دادستان مرکز استان در کارگروه عضو شده اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه کارگروه «مدیریت و بهینه سازی مصرف آب» نیز چگونگی مصرف بهینه آب را بررسی می‌کند و شرکت آب منطقه‌ای لرستان و شهرداری‌ها مسئولیت آن را به عهده دارند، افزود: کارگروه «آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی» نیز دیگر کارگروه پیش بینی شده برای صیانت از منابع آب استان است.

شاکرمی با اشاره به اینکه کارگروه «بازچرخانی منابع آب» از دیگر کارگروه‌های پیش بینی شده در این حوزه است، ادامه داد: باید پیشگیری‌های رشد مدار را پیگیری کنیم، یعنی آموزش‌ها  از مدرسه و مهدکودک شروع شود.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *