«دماوند» کاندیدای ثبت جهانی است/ عطر نرگس‌های مازندران در گل فروشی‌های کشور/ از آتش گرفتن برج ترامپ تا ازدواج دختری با عجیب‌ترین داماد دنیا!

19:06 - 18 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۹۶۱
«دماوند» کاندیدای ثبت جهانی است، عطر نرگس‌های مازندران در گل فروشی‌های کشور، از آتش گرفتن برج ترامپ تا ازدواج دختری با عجیب‌ترین داماد دنیا! و ... را در بسته اخبار پربازدید رسانه‌ها بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، «دماوند» کاندیدای ثبت جهانی است، عطر نرگس های مازندران در گل فروشی‌های کشور، از آتش گرفتن برج ترامپ تا ازدواج دختری با عجیب ترین داماد دنیا! و ... را در بسته اخبار پربازدید رسانه ها بخوانید.

وام ازدواج افزایش یافت

تسنیم: در جریان جلسه امروز صبح (دوشنبه) حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی، با موافقت رئیس‌جمهور سقف پرداخت وام ازدواج به جوانان از ده میلیون به پانزده میلیون تومان افزایش خواهد یافت. پیشتر وام قطعی ازدواج با تصویب مجلس شورای اسلامی 10 میلیون تومان تعیین شده بود و حالا با موافقت رئیس‌جمهور و تصویب این پیشنهاد از سوی مجلس وام تعلق گرفته به زوجین 15 میلیون تومان خواهد شد.

بارش برف و باران در ۶ استان ادامه دارد

سازمان هواشناسی از ادامه بارش برف و باران در ۶ استان کشور طی امروز و تا آخر هفته خبر داد. با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز در نیمه شرقی کشور از جمله در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، بخش‌هایی از استان خراسان رضوی و استان فارس شاهد بارش پراکنده برف و باران خواهیم بود. در استان‌ کرمان بارش برف و باران داریم و در استان هرمزگان بارش باران و احتمالاً رعد و برق را خواهیم داشت. از اواخر امروز از میزان بارش‌ها در استان‌های فوق کاسته می‌شود و برای امروز وزش بادهای شدید و کاهش دما را برای شرق کشور پیش‌بینی می‌کنیم. از روز چهارشنبه نیز در استان‌های ساحلی دریای خزر شاهد بارش برف و باران هستیم.

«دماوند» کاندیدای ثبت جهانی است

مهر: معاون امور عمرانی استانداری مازندران از دماوند به عنوان کاندیدای ثبت جهانی یاد کرد و گفت که برنامه جامع برای مدیریت آن نیاز است. دماوند کاندیدای ثبت جهانی است باید تمامی عواملی که موجب تخریب این اثر ارزشمند ملی می شود چون جاده های دسترسی متعدد و استفاده بی رویه پوشش گیاهی گیاهان دارویی بررسی و راهکاری برای حل آن اندیشیده شود. برای ساماندهی نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک‌ها با منابع طبیعی ساری و نوشهر هماهنگی لازم انجام شده است تا همکاری مناسب داشته باشند.

«دماوند» کاندیدای ثبت جهانی است/ عطر نرگس‌های مازندران در گل فروشی‌های کشور/ از آتش گرفتن برج ترامپ تا ازدواج دختری با عجیب‌ترین داماد دنیا!


آتش سوزی در برج ترامپ در نیویورک

منابع محلی از وقوع آتش سوزی در برج ترامپ در نیویورک خبر دادند. نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده اند و مشغول مهار آتش هستند. اطلاعاتی از مصدومان و مجرومان این حادثه در دسترس نیست. یک منبع اعلام کرده است که این آتش سوزی از پشت بام این برج شروع شده است. علت این آتش سوزی اتصال در کابل های الکتریکی اعلام شده است.

هر کیلو مرغ 7400 تومان/ قیمت تخم‌مرغ ثابت ماند

میزان: قیمت هر کیلوگرم مرغ در عمده فروشی 6600 تومان، برای واحدهای صنفی 6750 تومان و قیمت برای خریداران کیلویی 7400 تومان است. قیمت هر کیلو مرغ زنده 4600 تومان است. هر کیلو ران مرغ 7450 تومان، سینه مرغ 14000 تومان و فیله مرغ 16 هزار تومان به فروش می رسد. قیمت هر کیلو تخم مرغ 6 هزار و 300 تومان و هر شانه با در نظر گرفتن تلفات، 12 هزار و 600 تومان است.

آخرین سلفی با غول ۲۴۷ متری

فارس: روزنامه جام‌جم تصویری از آخرین سلفی یکی از کارکنان نفتکش سانچی را منتشر کرد. روز گذشته کشتی نفتی ایرانی با کشتی چینی برخورد کرد که از سرنوشت ۳۰ خدمه ایرانی آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

«دماوند» کاندیدای ثبت جهانی است/ عطر نرگس‌های مازندران در گل فروشی‌های کشور/ از آتش گرفتن برج ترامپ تا ازدواج دختری با عجیب‌ترین داماد دنیا!


عطر نرگس های مازندران در گل فروشی های کشور

ایرنا: برداشت گل از نرگسزارهای مازندران امسال با توجه به شرایط آب و هوایی مساعد از اوایل آذر شروع شد و انتظار می رود با توجه به افزایش تولید در سطح تا اواخر بهمن ماه ادامه یابد. بر اساس اعلام جهاد کشاورزی مازندران، امسال حدود 50 هزار هکتار زمین در استان زیر گشت گل نرگس رفت و میانگین برداشت در هر هکتار هم نسبت به سال پیش در بعضی مناطق تا 50 درصد افزایش داشته است .کشت گل نرگس در مازندران از ماه تیر آغاز می‌شود و تا اواسط مرداد ادامه می یابد ولی برداشت آن به شرایط آب و هوایی پائیز و زمستان بستگی دارد و گاهی تا اواخر اسفند هم به درازا می کشد. شهرستان های جویبار، قائمشهر و ساری در مرکز مازندران کانون کشت گل نرگس در مازندران هستند. مدیر جهاد کشاورزی جویبار گفت که امسال تاکنون بیش از نیمی از نرگسزارهای شهرستان برداشت شده و قیمت هم نسبت به سال گذشته افزایش داشته است . سطح زیر کشت نرگس در این شهرستان بیش از 25 هکتار و میانگین تولید هم 150 هزار شاخه در هر هکتار است و پیش بینی می شود که بین سه تا سه و نیم میلیون شاخه نرگس از مزارع این شهرستان برداشت شود. امسال بیش از 70 درصد کشت گل نرگس توسط باغداران این شهرستان انجام شد و قیمت هر شاخه گل نرگس برای انتقال به بازار مصرف تهران 350 تا 400 تومان است.

ازدواج دختر آمریکایی با عجیب ترین داماد دنیا!

باشگاه خبرنگاران: اکنون نوبت به دختر امریکایی به نام "نورول موهاجین" رسیده که با ازدواج عجیب خود همه اطرافیانش را بهت زده کرد. از آنجایی که "نورول " از سال ها پیش علاقه فراوانی به بازی های ویدئویی مخصوصا "تتریس" داشت، با خودش فکر کرد که چنان اعتیادی به این بازی پیدا کرده که هیچگاه توانایی جدایی از آن را ندارد. بنابراین تصمیم راه حلی برای حل همیشگی این مشکل با خود اندیشید و آن هم ازدواج با این بازی ویدئویی بود، "نورول" وقتی درباره عشق دیرینه اش به شریک عجیب زندگی خود صحبت می کرد گفت که من در سال 2016 روزانه بیش از 12 ساعت را به بازی کردن می گذارندم و پس از پایان این زمان نیز به سختی برای چند ساعت از آن جدا می شدم. گفتنی است در حال حاضر عروس دلباخته قصه ما دانشجوی رشته ریاضی است و در دانشگاه اورلاندو تحصیل می کند، البته اگر وقتی برای درس خواندن داشته باشد!

«دماوند» کاندیدای ثبت جهانی است/ عطر نرگس‌های مازندران در گل فروشی‌های کشور/ از آتش گرفتن برج ترامپ تا ازدواج دختری با عجیب‌ترین داماد دنیا! 


برچسب ها: کوه دماوند

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *