رابین هود در خیابان‌های نیویورک ظاهر می‌شود+عکس

13:00 - 19 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۸۴۰
جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "رابین هود" منتشر شد. نکته جالب در مورد این نسخه از رابین هود اتصال زمانی به دوران گذشته و جهان مدرن است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "رابین هود" منتشر شد. نکته جالب در مورد این نسخه از رابین هود اتصال زمانی به دوران گذشته و جهان مدرن است.

فیلم سینمایی "رابین هوود" به کارگردانی "اوتو بترست" اکران بین المللی خود را از 21 سپتامبر 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

رابین هود

"جابی هارولد"، "پیتر کرگ" و "دیوید جیمز کلی" نگارش فیلمنامه رابین هوود را بر پایه داستان معروف و افسانه ای رابین هوود راهزن جنگل شروود نوشته اند.

تارون اگرتون در نقش رابین هود، جیمی فاکس در نقش جان کوچولو، ایو هوسان در نقش بانو ماریان، جیمی درنان در نقش ویل اسکارلت، بن مندلسون در نقش کلانتر ناتینگهام، تیم مینچین در نقش فریار تاک، جاش هردمن در نقش رایتس و بیورن بنگتسون در نقش تایدان بازیگرانی هستند که در فیلم رابین هوود به ایفای نقش پرداخته اند.

رابین هود

از نکات جالب این فیلم می‌توان به تهیه کنندگی "لئوناردو دیکاپریو" اشاره کرد. وی به همراه جنیفر دیویسون، جابی هارولد و توری تانل ساخت این فیلم را عهده دار بوده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *