اشتباهات داوری نبود الان دوم جدول بودیم/ دایی فراتر از انتظار ما کار کرده

9:27 - 18 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۵۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل سایپا گفت: دایی فراتر از انتظار ما کار کرده و ما ابتدای فصل هدفمان قرار گرفتن در 7 تیم بالای جدول بود.

رضا درویش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص وضعیت تیم سایپا اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که داریم تا اینجای فصل نتایج خوبی کسب کردیم. در ماه‌های گذشته چند بازیکن ما مصدوم شدند و حتی جراحی کردند ولی با این وجود شرایط تیم ما خوب است. 

وی ادامه داد: دایی فراتر از انتظار ما کار کرده است. ما ابتدای فصل هدفمان قرار گرفتن در 7 تیم بالای جدول بود و تا اینجا نتایج خوب بوده البته اگر اشتباهات داوری نبود تیم ما در رتبه دوم جدول قرار داشت.

درویش در پاسخ به این سوال که اشتباهات داوری چقدر در عملکرد سایپا تاثیر داشته عنوان کرد: به نظر ما داوران 8 امتیاز را از ما گرفته‌اند که اگر این میزان را امتیازات ما اضافه کنیم الان بالانشین جدول بودیم.

مدیرعامل سایپا در خصوص جذب بازیکن جدید خاطر نشان کرد: دایی لیستی را در اختیار ما قرار داد اما بدلیل مشکلات مالی توان خرید آنها وجود نداشت و خود دایی هم این موضوع را می‌داند. به همین دلیل بدنبال جذب بازیکنان جوان‌تر که بتوانند خواسته ما را برآورده کنند هستیم.

وی در مورد ادامه همکاری سایپا با دایی گفت: افتخار هر تیمی است که با دایی کار کند. اگر خود او بخواهد فصل بعد هم در خدمتش خواهیم بود.



ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
0
0
سایپا و بازیکنان سایپا اگر همت کنند و استقلال تهران را ببرند دوم و سوم هم واسه این تیم دور از انتظار نیست. سایپا با بودن بازیکنانی مثل ترابی و عباس زاده به فضل الهی استقلال تهران را با بودن شخصیتی مانند دائی شکست خواهد داد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *