رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرورت استفاده از سامانه آرشیو الکترونیک در تسریع خدمت رسانی به مردم

13:23 - 14 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۶۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: استفاده از سامانه آرشیو الکترونیک و حذف گردش فیزیکی پرونده‌ها در روند فرآیند‌های ثبتی تاثیر زیادی در تسریع خدمت رسانی به مراجعین دارد.

ضرورت استفاده از سامانه آرشیو الکترونیک در تسریع خدمت رسانی به مردمبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رضا طالبی‌زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در بازدید از ادارات ثبت مناطق یک و دو شهرستان کرمان و بخش ماهان استفاده از سامانه آرشیو الکترونیک و حذف گردش فیزیک پرونده‌ها در روند فرآیند‌های ثبتی را عنصر مهمی در زمینه تسریع در خدمت رسانی به مراجعین دانست و اظهار کرد: وظیفه ما حفظ حقوق اشخاص از طریق تثبیت املاک و اراضی و تأمین اعتماد مردم از طریق افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات می‌باشد.

وی با تأکید بر لزوم سعی و تلاش در جهت تحقق برنامه عملکرد سالیانه بر اساس سهمیه‌های اعلام شده، حفظ سلامت اداری را جز مهمترین وظایف روسای ادارات ثبت اسناد و املاک دانست.

در ادامه این بازدید‌ها رؤسای واحد‌های ثبتی منطقه دو شهرستان کرمان و ماهان ضمن ارائه گزارش اجمالی از نحوه عملکرد ادارات تحت امر به بیان مسایل و مشکلات موجود پرداختند و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان دستورات لازم برای حل این مشکلات را صادر کرد.

تمامی اوراق و پرونده‌های ثبتی ادارات ثبت اسناد و املاک مناطق یک و دو شهرستان کرمان و بخش ماهان اسکن و وارد سامانه آرشیو الکترونیک شده اند و در این بازدید مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از نزدیک در جریان روند بروز رسانی اوراق جدید پرونده‌های ثبتی قرار گرفت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *