«ما می‌توانیم» جمله همیشگی شهید ستاری بود

10:59 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۳۳۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه «ما می توانیم» جمله همیشگی شهید ستاری بود، گفت: چند بار برای وزارت به او پیشنهاد دادند اما او گفت من اهل میز نیستم واهل کار هستم.

«ما می‌توانیم» جمله همیشگی شهید ستاری بودبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ،حجت‌الاسلام و المسلمین احمد جلیلی‌صفت جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسمی که صبح امروز به مناسبت بیست و سومین سالگرد شهادت شهید ستاری و همرزمانش در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار کرد: شهادت شهید ستاری و همرزمانش ضایعه‌ای جبران ناپذیر و خسارتی بسیار بزرگ و سنگین برای ما بود چرا که افکار بلند، علم و دانش شهید ستاری با شهادت او دفن شد.

وی با بیان اینکه شهید ستاری همواره کم صحبت می‌کرد اما زیاد عمل می‌کرد، اظهار کرد: یک بار شنیدم که شهید ستاری یک نوار صوتی درباره طرح‌های بسیار بزرگ در نیروی هوایی پر کرده است تا آنها را عملیاتی کند اما متاسفانه این نوار صوتی امروز دردسترس نیست.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: به خاطر دارم که یکبار «بی‌نظیر بوتو» نخست وزیر اسبق پاکستان در جریان سفر شهید ستاری به این کشور گفته بود «من فرماندهان نیروی هوایی زیادی را دیده‌ام اما در میان همه آنها امیر ستاری از همه عالم تر،‌ متخصص تر، ‌باهوش تر و دانشمندتر است».

حجت‌الاسلام جلیلی صفت با بیان اینکه «ما می توانیم»جمله همیشگی شهید ستاری بود، گفت: چند بار برای وزارت به او پیشنهاد دادند اما او گفت من اهل میز نیستم واهل کار هستم.

وی با بیان اینکه شهید ستاری با وجود آنکه دریایی از علم ودانش بود اما همواره تواضع و فروتنی را می‌شد در او دید، افزود: فعل و رزم شهید ستاری در میدان نبرد هم دوست و هم دشمن را مبهوت خود می‌کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *