رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عوامل اصلی فراخوان هنجارشکنی در شهر مقدس قم قبل از ایجاد آشوب دستگیر شدند

13:48 - 12 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۱۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: اغتشاشات از قبل طراحی‌شده معاندین نظام با دستورات مستقیم و تدابیر ویژه دادستانی و اقدامات بهنگام و مناسب نیرو‌های انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی در قم خنثی شد.

عوامل اصلی فراخوان هنجارشکنی در شهر مقدس قم قبل از ایجاد اشوب دستگیر شدندمهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهار کرد: اغتشاشات از قبل طراحی‌شده منافقین و معاندین نظام با دستورات مستقیم و تدابیر ویژه دادستانی و اقدامات بهنگام و مناسب نیرو‌های انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی در قم خنثی شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: عوامل اصلی و کسانی که اقدام به اعلام فراخوان به منظور هنجارشکنی در شهر مقدس قم را داشتند و از طرف عوامل بیگانه نیز جهت دهی می‌شدند شناسایی و دستگیر شده و توطئه آنان خنثی شد، زیرا به آنان اجازه تجمع غیرقانونی و هرگونه فعالیت غیرقانونی داده نشد.

وی در ادامه بیان کرد: دستگاه قضایی به افرادی که هنجار شکنی و ساختارشکنی می‌کنند به شدت و قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه هیچگونه تجمع غیر قانونی را نخواهد داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در پایان گفت: الحمداله در این استان هیچ گونه صدمه جسمی و جانی و تخریب اموال عمومی و شخصی نیز رخ نداده است.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *