مایکروسافت و فوجیتسو در زمینه هوش مصنوعی با هم همکاری می‌کنند/ استفاده خودروی خودران اپل از مسیر دیگران!/ بررسی عملکرد دوربین و عمر باتری OnePlus ۵T

10:20 - 04 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۳۹۰
مایکروسافت و فوجیتسو در زمینه هوش مصنوعی با هم همکاری می‌کنند، استفاده خودروی خودران اپل از مسیر دیگران، بررسی عملکرد دوربین و عمر باتری OnePlus ۵T و ... را در بسته فناوری میزان بخوانید.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی ، مایکروسافت و فوجیتسو در زمینه هوش مصنوعی با هم همکاری می کنند، استفاده خودروی خودران اپل از مسیر دیگران، بررسی عملکرد دوربین و عمر باتری OnePlus 5Tو ... را در بسته فناوری میزان بخوانید.

آیفون 5 اس اپل در بین اشیا موزه‌ اسکار قرار خواهد گرفت

زومیت: آیفون ۵ اس علاوه بر تأثیری که بر دنیای گوشی‌های هوشمند داشت بر دنیای سینما هم تأثیرگذار بود و قرار است در موزه اسکار به نمایش دربیاید. آکادمی علوم و هنرهای سینما (اسکار) در حال ساخت یک موزه است و یک آیفون ۵ اس اپل هم در میان اشیاء مرتبط با فیلم‌ها، قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند به‌ سبب مهارت‌ بازیگری در این موزه به‌ نمایش درنمی‌آید! در واقع کارگردانی به نام شین بیکر چند سال قبل از دوربین عقب آن استفاده کرد تا فیلم Tangerine را فیلم‌برداری کند. این موضوع در جشنواره سان‌دنس هیاهوی زیادی به پا کرد و فیلم در مجموع هفت برابر هزینه تولید، فروش داشت. آیفون ۵ اس اپل در کنار یادبودهای برخی از معروف‌ترین فیلم‌هایی که تاکنون ساخته شده‌اند، قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت و فوجیتسو در زمینه هوش مصنوعی با هم همکاری می‌کنند/ استفاده خودروی خودران اپل از مسیر دیگران!/ بررسی عملکرد دوربین و عمر باتری OnePlus ۵T


استفاده خودروی خودران اپل از مسیر دیگران!

انگجت: شرکت اپل حق اختراع جدیدی را در حوزه توسعه خودروهای خودران ثبت کرده که به این خودروها اجازه استفاده از مسیر پیموده شده توسط دیگران را می‌دهد. اپل در حال حاضر در حال کار بر روی نوعی خودروی خودران است. این سیستم که قابلیت استفاده در خودروهای رایج کنونی را نیز دارد، در یک مقاله پژوهشی در ماه نوامبر دیده شده است. جزئیات طرح اخیرا توسط "روسلان سالاخوتینوف" استاد هوش مصنوعی دانشگاه کارنگی ملون ارائه شد. در حال حاضر طبق یک پتنت فاش شده توسط پایگاه "Autoblog"، برنامه 2015 اپل برای سیستم ناوبری خودران به تازگی اجرایی شده است. این پتنت، یک سیستم ناوبری خودران است که با استفاده از تجربیات دیگر راننده‌ها و خودروها، برای خود یک مسیر ایجاد می‌کند. این مسیر زمانی ایجاد می‌شود که رانندگان به صورت دستی و غیراتوماتیک یک مسیر را می‌پیمایند. هنگامی که این مسیر چندین بار توسط رانندگان پیموده شود و "شاخص اطمینان" در خودروی خودران از صحت و سلامت مسیر اطمینان پیدا کند، خودرو می‌تواند این مسیر را به تنهایی رانندگی کند. خودرو می‌تواند تغییرات احتمالی در مسیر را تشخیص داده و آنها را اعمال و رعایت کند و همچنین بر ناوبری یک یا چند وسیله نقلیه در مسیر نظارت داشته باشد. این سیستم همچنین دارای نوعی پایگاه داده از مسیرهایی است که خودروها می‌توانند مسیرها را به آن آپلود و از آن دانلود کنند که به نظر می‌رسد به نوعی توسعه نقشه‌های اپل باشد. در حالی که چند سال از عمر این حق اختراع می‌گذرد و یک سیستم منطقی ساده را توصیف می‌کند که اپل می‌خواهد از آن در خودروهای خودران استفاده کند، اما دستیابی به آن جالب است.

بررسی مشخصات پرچمدار تکنو موبایل؛ فانتوم 8

زومیت: و باز هم برندهای چینی شروع به تولید گوشی های هوشمند کرده و پرچمداری قدرتمند را برای کاربران معرفی کردند. کمپانی تکنو موبایل با معرفی فانتوم ۸ به عرصه رقابت با برندهای معروف در این عرصه آمد. کمپانی تکنو یکی از کمپانی های چینی است که در یکی از زیر شاخه های خود در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کند و این کمپانی برای اولین بار در هنگ کنگ تاسیس شد و در ابتدا با نام Tecno Telecom Limited شروع به فعالیت کرد ولی بعدها به هولدینگ Transsion تغییر نام داد و یکی از زیر مجموعه های این هولدینگ، تکنو موبایل نام دارد و در زمینه تولید دستگاه های هوشمند فعالیت می نماید. تکنو موبایل در سال ۲۰۱۲ از اولین گوشی هوشمند خود رونمایی به عمل آورد و توانست در سال ۲۰۱۵ به عنوان برترین برند پرفروش بازارهای قاره آفریقا شناخته شود. گوشی های این کمپانی به چهار سری تقسیم بندی می شوند که شامل Phantom، Power، Camon و Spark می باشد و شایان ذکر است که سری فانتوم مربوط به پرچمداران این کمپانی است و مشخصه گوشی های پرچمدار فانتوم امکان عکسبرداری حرفه ای می باشد.

مایکروسافت و فوجیتسو در زمینه هوش مصنوعی با هم همکاری می‌کنند/ استفاده خودروی خودران اپل از مسیر دیگران!/ بررسی عملکرد دوربین و عمر باتری OnePlus ۵T


بررسی عملکرد دوربین و عمر باتری OnePlus 5T

یکی از برند هایی که اخیرا خیلی قوی کار می کند OnePlus بوده که از استقبال خوبی برخوردار می باشد. این شرکت اخیرا یک محصول جدید به نام One Plus 5T تولید کرده که پس از بررسی های زیاد می توانیم نتایج آن ها را در این جا بیان کنیم. در ابتدا باید بگوییم طراحی این گوشی در مقایسه با مدل سال ۲۰۱۷ خود دچار تغییرات زیادی نشده است و ظاهر زیبای خود را حفظ کرده و همواره جذاب و مشتری پسند می باشد. صفحه نمایش این مدل نسبت به نسخه قبلی بلند تر بوده و همین امر باعث می شود این گوشی برای تماشای فیلم بهتر باشد اما موضوع اصلی بحث ما عمر باتری و عملکرد دوربین این گوشی است. شرکت One Plus در مدل ۵ خود از چیپ ست Snapdragon 835 استفاده کرده است به دلیل بازده بالا و عملکرد خوب این چیپ.ست این شرکت باری دیگر از همین مدل در OnePlus 5T استفاده کرده است. با انتشار این موضوع با خیالی راحت می توانیم از این گوشی استفاده کنیم چرا که این باتری قبلا امتحان خود را پس داده است.

مایکروسافت و فوجیتسو در زمینه هوش مصنوعی با هم همکاری می‌کنند/ استفاده خودروی خودران اپل از مسیر دیگران!/ بررسی عملکرد دوربین و عمر باتری OnePlus ۵T


مایکروسافت و فوجیتسو در زمینه هوش مصنوعی با هم همکاری می کنند

دیجیاتو: مایکروسافت و فوجیتسو از قصد خود برای همکاری در زمینه هوش مصنوعی با هدف بهینه سازی فرایندهای کاری و افزایش خلاقیت کارکنان خبر داده اند. راه حل مورد نظر ترکیبی از مایکروسافت 365 و «پلتفرم ارتباطات جهانی» فوجیتسو است که از سرویس های دیگری مانند «هوش مصنوعی انسان محور» کمپانی ژاپنی و پلتفرم Azure نیز بهره می برد. این دو غول تکنولوژی به منظور ارتقای کیفیت دستاوردهای مشترک، چندین طرح آزمایشی را در کشورهای مختلف برگزار خواهند کرد. در بیانیه رسمی فوجیتسو به مواردی که قرار است روی آن تمرکز شود اشاره شده است: تمرکز روی کار خلاقانه و تولید ارزش افزوده، اجرای خودکار و روان وظایف با بهره گیری اهرم هوش مصنوعی، کاوش در ایده ها، شبکه ها و افراد و یافتن گزینه های مناسب، تجزیه و تحلیل محرک های بازدهی و انگیزشی با سنجش افراد، تیم ها و شرکت ها، همکاری معاون اجرایی کسب و کار اقتصادی جهانی مایکروسافت در رابطه با اجرای طرح های مشترک با فوجیتسو می گوید که یکپارچه سازی محصولات ما و راهکارهای منحصر به فرد فوجیتسو، روش های جدیدی را برای بهره بردن از مزایا و قابلیت های هوش مصنوعی در راستای بهبود همکاری و خلاقیت در اختیار افراد قرار می دهد. این دو کمپانی در کنار ارائه سرویس های مشاوره ای، دوره هایی آموزشی را نیز در مراکز مخالفی از قبیل دفتر مایکروسافت در توکیو برگزار خواهند کرد. این راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی پیش از انتشار به صورت جهانی در سه ماهه دوم سال 2018 در ژاپن معرفی خواهند شد و بر اساس برآوردهای صورت گرفته در چند سال آینده حدود 2 میلیارد دلار را برای این دو شرکت به ارمغان می آورند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *