دولت طلب رجا را ندهد لِه می‌شویم

11:54 - 02 دی 1396
کد خبر: ۳۷۹۷۱۶
مدیرعامل شرکت رجا با بیان این‌که با تدوام وضعیت کنونی و عدم پرداخت مطالبات قطارهای حومه‌ای از سوی دولت، رجا لِه می‌شود، گفت: تاییدیه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از طلب‌های رجا را از سازمان حمایت دریافت کرده‌ایم.

دولت طلب رجا را ندهد لِه می‌شویمبه گزارش گروه فضای مجازی ،محمد رجبی مدیرعامل شرکت رجا با تشریح وضعیت شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا و عدم پایبندی دولت به تعهدات تکلیفی به این شرکت، اظهار کرد: تاییدیه حدود 300 میلیارد تومان از طلب‌های رجا را از سازمان حمایت دریافت کرده‌ایم که البته وزیر راه و شهرسازی 200 میلیارد تومان آنرا برای سنوات قبل تایید کرده است.

وی با بیان این‌که با احتساب سال گذشته و امسال کلا 300 میلیارد تومان از دولت طلب داریم، افزود:‌اگر طلبمان را پرداخت نکنند نمی‌توانیم به خدمات‌رسانی در قطارهای حومه‌ای ادامه دهیم.

وی تصریح کرد:‌ برای این ماه باید 90 میلیارد تومان را برای کارکنان، کارمندان و پیمانکاران تامین کنیم.

وی با بیان این‌که متاسفانه هنوز پیمانکاران پولی دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: چند ماه است که قطارهای حومه‌ای بودجه ندارد و به همین دلیل نیز خدمات تعمیر و نگهداری را نداریم.

مدیرعامل رجا با بیان این‌که قطار خودش راه نمی‌رود، افزود:‌ تجهیزات قطارهای حومه‌ای، تجهیزات روز دنیاست؛ هزینه‌های رجا برای این قطارها ارزی است و دریافتی ما یک قطره آن هم به صورت ریالی است.

رجبی با اشاره به این‌که با تداوم وضعیت کنونی رجا لِه می‌شود،‌ گفت:‌ خانواده کارکنان رجاء در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد و واقعا خیلی وضعیت رجا بد است.

 

 

منبع:تسنیم

 

 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 

 


برچسب ها: دولت بلیت قطار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *