تحویل ۴۰۰ کانکس به زلزله‌زدگان محله فولادی/ ارتش، سپاه و بنیاد مسکن، مرغوب‌ترین کانکس‌ها را تولید می‌کنند

11:36 - 02 دی 1396
کد خبر: ۳۷۹۷۰۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه تا این لحظه بیش از ۴۰۰ کانکس به مردم شریف محله فولادی تحویل داده شده است، تصریح کرد: تا کنون هیچ مورد واژگونی یا حتی کنده شدن ورق‌های کانکس‌هایی که ارتش آن‌ها را ساخته و نصب کرده، گزارش نشده است.
امیر «جواد مولایی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه به مناسبت شب یلدا، ۲۰ هزار بسته آجیل و میوه که نیروی زمینی ارتش و خیرین آن را تهیه کرده بودند با کمک هلال احمر و یگان‌های ارتش در میان زلزله‌زدگان شهرستان سرپل‌ذهاب توزیع شد، اظهار کرد: همچنین در شب یلدا مراسمی به میزبانی ارتش، صداوسیما و فرمانداری سرپل‌ذهاب با حضور آقای «جواد خیابانی» گزارشگر و مجری صداوسیما برگزار شد و مردم سرپل‌ذهاب از این مراسم استقبال بسیار خوبی کردند.

تحویل ۴۰۰ کانکس به زلزله‌زدگان محله فولادی/ ارتش، سپاه و بنیاد مسکن، مرغوب‌ترین کانکس‌ها را تولید می‌کنند
جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه هم‌اکنون مراحل ساخت و مونتاژ ۲ هزار کانکس در پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب با سرعت و پیشرفت خوبی در حال اجراست، عنوان کرد: در بازدید روز پنجشنبه امیر «حاتمی» وزیر دفاع از مراحل کانکس‌گذاری در محله فولادی، وی از فعالیت‌های ارتش در روند امدادرسانی، خدمات‌رسانی و همچنین ساخت و نصب کانکس، احساس رضایتمندی کرد.

امیر مولایی با بیان اینکه تا این لحظه بیش از ۴۰۰ کانکس به مردم شریف محله فولادی تحویل داده شده است، تصریح کرد: تا کنون هیچ مورد واژگونی یا حتی کنده شدن ورق‌های کانکس‌هایی که ارتش آن‌ها را ساخته و نصب کرده، گزارش نشده است.
 
امیر مولایی
وی با بیان اینکه ارتش، سپاه و بنیاد مسکن که با شرکت‌های معتبر قرارداد می‌بندند، مرغوب‌ترین کانکس‌ها را تولید می‌کنند، گفت: ممکن است برخی کانکس‌هایی که خارج از این چرخه وارد مناطق زلزله‌زده شدند، به دلایلی همچون «کیفیت نامرغوب» یا «دسته دوم بودن»، واژگون یا ورق‌های آن‌ها کنده شده باشند.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش همچنین اظهار کرد: امیر «آریانفر» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش به صورت مستمر در مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب حضور داشته و جلسات وی به صورت مرتب در این منطقه برگزار می‌شود.

امیر مولایی در ادامه گفت: در حال حاضر تامین امنیت شهر بر عهده نیروی انتظامی است و ارتش در این زمینه مسئولیتی بر عهده ندارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *