قاتل خاموش جان زوج جوان را گرفت

17:15 - 29 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۹۰۸۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
زوج جوان در جنوب تهران قربانی گاز گرفتگی شدند.

به گزارش گروه جامعه ، با اعلام  حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیرو‌های ایستگاه ۸۲ آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲:۲۱ بامداد امروز، به سمت محله یاخچی آباد، خیابان شهید گودرزی، حرکت کردند.

رضا هاشمی شال افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی، در این خصوص گفت: در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه، در یک واحد ۴۰ مترمربعی مقدار بسیار زیادی گاز مونواکسید کربن انتشار یافته و موجب مسمومیت شدید ساکنان واحد مسکونی شده بود.

وی افزود: بر اثر این حادثه، یک نفر مرد ۳۶ ساله در وسط اتاق پذیرایی و یک نفر خانم ۳۰ ساله در قسمت حمام دچار گاز گرفتگی شده و هر دو نفر کاملا بی هوش بر روی زمین قرار گرفته بودند.

افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی، ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، به دستگاه‌های تنفسی مجهز شدند و پس از باز کردن درب و پنجره‌های واحد مسکونی و تهویه محل حادثه، هر دو فرد را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

هاشمی شال اضافه کرد: متاسفانه با تایید عوامل اورژانس مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست داده اند و نیرو‌های آتش نشانی در پایان محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران، همواره به شهروندان توصیه می‌کنند نکات ایمنی را رعایت کرده و از لوله‌های خروجی و دودکش‌های استاندارد و مستقل برای وسایل گرمایشی استفاده کنند. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *