مرحوم ابوترابی طبیبی وارسته و اخلاق‌مدار بود

15:32 - 28 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۶۶۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی عنوان کرد که مرحوم دکتر «محمدعلی ابوترابی» از پزشکان برجسته دوران دفاع مقدس، طبیبی وارسته و اخلاق‌مدار بود.

مرحوم ابوترابی طبیبی وارسته و اخلاق‌مدار بودبه گزارش گروه سیاسی ، سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی عنوان کرد که مرحوم دکتر «محمدعلی ابوترابی» از پزشکان برجسته دوران دفاع مقدس، طبیبی وارسته و اخلاق‌مدار بود.

در پیام سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

بزرگداشت پزشک حاذق، مومن و انقلابی ابوالشهید مرحوم «محمدعلی ابوترابی» که سراسر عمر با برکت خویش را در خدمت به اسلام و آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی سپری نمود، یادآور فداکاری و ایثار پزشکان و خدمت‌گذاران صدیقی است که در عرصه پزشکی در دوران دفاع مقدس عاشقانه و عارفانه آلام و زخم‌های هزاران رزمنده سلحشور را با تخصص توام اخلاق و مشی انقلابی خویش التیام بخشیدند و مرحوم دکتر ابوترابی از آن برجستگان بود.

طبیبی وارسته و اخلاق‌مدار که آثار خدمات انقلابی‌اش چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن برای همیشه در دفتر زرین طبابت انقلابی خواهد درخشید و هیچگاه فراموش نخواهد شد.

پزشک متعهدی که با داشتن دغدغه‌های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام و انقلاب، امام و رهبری و صیانت از دستاورد‌های ارزشمند نظام، همواره بر آن بود تا هنر پزشکی خود را با تعهد و بصیرت عجین و به جایگاه والا و تعالی شایسته اسلامی و انقلابی برساند و به یقین نام و یاد او به عنوان یار صدیق حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرزند برومند خویش شهید مجید ابوترابی را نیز در جبهه نور علیه ظلمت و در دفاع از اسلام و قرآن تقدیم کرد، برای همیشه در آسمان خدمت ارزشمند و خالصانه و در عرصه پزشکی بسان ستاره‌ای خواهد درخشید.

اینجانب یاد آن طبیب مخلص، صادق و ولایتمدار را گرامی داشته، از قادر متعال برای همگان توفیق تداوم راه و مشی صالحان و انسان‌های مومن و وارسته همچون او را آرزومندم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *