جنگ ستارگان گیشه سینمای جهان را به آتش کشید+عکس

12:00 - 29 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۴۹۸
فیلم سینمایی "جنگ ستارگان8 - آخرین جدای" به کارگردانی "رین جانسون" هفته اول و افتتاحیه خود را طوفانی آغاز کرد و توانست با فروش 450 میلیون دلاری در جهان مواجه شود. رکوردی که تنها در اختیار نسخه قبلی همین فیلم است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "جنگ ستارگان8 - آخرین جدای" به کارگردانی "رین جانسون" هفته اول و افتتاحیه خود را طوفانی آغاز کرد و توانست با فروش 450 میلیون دلاری در جهان مواجه شود. رکوردی که تنها در اختیار نسخه قبلی همین فیلم است.

فیلمنامه این اثر حاصل همکاری "جرج لوکاس" با "ریان جانسون" است. جرج لوکاس بدون شک پدر جنگ ستارگان محسوب می شود و در هریک از نسخه های این فیلم نامی از وی شنیده می شود.

جنگ ستارگان8 - آخرین جدای

کری فیشر، دیسی ریدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک و آدام درایور از دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم قطعی شده است.

با پایان پذیرفتن مراحل تولید این فیلم هم اکنون وارد مراحل پس از تولید شده و به احتال فراوان پیش از اکران عموم در چندین جشنواره رونمایی می شود.

گفتنی است یکی از بازیگران قدیمی این فیلم یعنی "کری فیشر" که در نسخه هشتم نیز حضور دارد سال گذشته بر اثر مشکل قلبی درگذشت.

جنگ ستارگان8 - آخرین جدای

این اثر در ادامه فیلم قبلی یعنی "نیرو بر می‌خیزد" ساخته شده و "ری" به همراه تیمش و حضور احتمالی "اسکای والکر" به مبارزه علیه بیگانگان می‌روند.

شماره قبلی فیلم "نیرو برمی‌خیزد"، شروعی بسیار خوب برای نسل جدید جنگ ستارگان بود و امیدواری زیادی وجود دارد که این سری، خاطرات خوش سری‌ اول را تکرار کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *