نصب بدون اجازه Mr.Robot برای کاربران مشکل ساز شد

20:03 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۲۸۵
نصب افزونه Mr.Robot روی مرورگر فایرفاکس بدون کسب اجازه از کاربران، مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است.

نصب بدون اجازه Mr.Robot برای کاربران مشکل ساز شدبه گزارش گروه فضای مجازی ، روز گذشته کاربران فایرفاکس متوجه افزونه جدید و عجیب‌وغریبی در مرورگرهای خود شدند، یک افزونه جدید به نام Looking Glass در نمونه‌های مختلف مرورگرهای کوانتوم شرکت فایرفاکس مشاهده شد. با این که این افزونه به طور پیش فرض غیر فعال است اما بدون کسب اجازه از کاربران روی مرورگر نصب شده بود.

نصب این افزونه در فایرفاکس کاربران را با مشکلاتی مواجه کرده است، از جمله اینکه این پیغام مدام در صفحه آنها نمایش داده می‌شود که "واقعیت من کاملا متفاوت از واقعیت شما است".

بررسی های برخی از کاربران این مرورگر نشان داد که این افزونه بخشی از برنامه بلندمدت موزیلا برای همکاری بین فایرفاکس و تیم Mr.Robot می باشد. موزیلا در پاسخ به کاربران گفته است که این افزونه به عنوان تجربه‌ای مشترک به طرفداران انیمیشن آقای ربات کمک خواهد کرد تا در دنیای این کاراکتر انیمیشن بیشتر غوطه ور شوند.

به نظر می رسد پس از فعال شدن این افزونه تغییراتی جزئی در برخی وبسایت های خاص ایجاد شود که احتمالا سرنخ هایی برای بازیکنان بازی آقای ربات در این وبسایت ها به وجود می آید. اما مشاهده پاپ‌آپ‌های بدون اطلاع آن در زمانی که این افزونه غیرفعال است، بسیاری از کاربران فایرفاکس را عصبی کرده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *