تکذیب جدایی شهاب حسینی از سریال شهرزاد و ساخت آهنگ اختصاصی برنامه برنامه خندوانه+عکس

17:16 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۲۴۴
بیست و هفتمین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ساخت آهنگ اختصاصی برنامه خندوانه توسط امید نعمتی و تکذیب جدایی شهاب حسینی از سریال شهرزاد اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و هفتمین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ساخت آهنگ اختصاصی برنامه خندوانه توسط امید نعمتی و تکذیب جدایی شهاب حسینی از سریال شهرزاد اشاره کرد.

بسته فرهنگی میزان
رکورداران سیمرغ بهترین بازیگر نقش زن در راه جشنواره فیلم فجر


بدون شک همواره یکی از جذاب‌ترین بخش های هر جشنواره ای را باید در بخش بهترین بازیگر مرد و زن دانست و جشنواره فیلم فجر نیز از این قاعده مستثنا نیست. جشنواره فیلم فجر امسال نیز همچون سالهای گذشته با هیجان و اخبار فراوانی در خصوص بهترین بازیگر زن همراه است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، کمتر از دو ماه به آغاز برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر مانده و با آغاز رسمی کار هیات انتخاب این جشنواره پیش بینی‌ها برای حضور هنرمندان در بزرگترین رویداد سینمایی کشور آغاز شده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
جدایی شهاب حسینی از شهرزاد تکذیب شد/هنوز هیچ خبری از ساخت شهرزاد 4 نیست


بازیگر سریال "شهرزاد" گفت: در جایی خبر زده بودند که شهاب حسینی بنا به مشکلاتی که با حسن فتحی داشته از شهرزاد انصراف خواهد داد که من این قضیه را تکذیب می‌کنم.

پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص احتمال ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد گفت: از همان ابتدا شهرزاد برای سه فصل نوشته شده بود و فیلمنامه همین سه فصل را در اختیار ما گذاشتند. صحبت‌هایی در برخی رسانه مبنی بر ساخت فصل چهارم شهرزاد وجود دارد که من آن را تایید نمی‌کنم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
رنج پنهان به نیمه رسید/ تخلیه ساختمان ساواک تا 4 روز دیگر


تهیه کننده سریال "رنج پنهان" گفت: 50 درصد از مراحل تولید سریال "رنج پنهان" را پشت سر گذاشته ایم و تا 4 روز دیگر فیلمبرداری در ساختمان ساواک به پایان می رسد.

رضا جودی تهیه کننده سریال "رنج پنهان" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره آخرین مراحل تولید این سریال گفت: 50 درصد از مراحل تولید سریال "رنج پنهان" را پشت سر گذاشته ایم، فیلمبرداری تا 4 روز دیگر در ساختمان ساواک ادامه دارد و پس از آن به لوکیشن دیگری می رویم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو  اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
نخستین تصاویر از فیلم جدید کلینت ایستوود منتشر شد


فیلم سینمایی "ساعت 15:17 به مقصد پاریس" به کارگردانی "کلینت ایستوود" 9 فوریه 2018 اکران خود در سینماهای آمریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "ساعت 15:17 به مقصد پاریس" به کارگردانی "کلینت ایستوود" 9 فوریه 2018 اکران خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
همکاری خواننده گروه پالت با رامبد جوان/نعمتی در صدد ساخت قطعه‌ای اختصاصی برای سری جدید خندوانه

خواننده گروه پالت گفت: در سری گذشته با رامبد جوان صحبت کردیم که یک آهنگ اختصاصی برای برنامه "خندوانه" ساخته شود اما باید او تولید را شروع کند و ببینیم که چه کاری با هم می توانیم انجام دهیم. با توجه به دوستی ام با رامبد جوان همیشه هر کمکی باشد انجام می دهم.

امید نعمتی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: در چند سال اخیر در حال آماده کردن آلبوم اولم هستم که به زودی منتشر و در جشنواره موسیقی فجر اجرا می شود و پس از آن به دنبال اجراهای متعدد هستم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
کارگردان برنده اسکار 71 ساله شد/اسپیلبرگ از غول بزرگ مهربان تا پل جاسوس‌ها

استیون اسپیلبرگ کارگردان مطرح سینمای هالیوود و جهان امروز شمع تولد 71 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، استیون اسپیلبرگ کارگردان مطرح سینمای هالیوود و جهان امروز شمع تولد 71 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
برگزاری کنسرت استانی گروه سون/دیدار زمستانی خوانندگان قطعه دوستت دارم با مخاطبان

گروه موسیقی "هفت" روز شنبه 23 دی ماه در نمایشگاه بین المللی شهر قزوین روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه موسیقی "هفت" در جدیدترین کنسرت خود با مخاطبانش در شهر قزوین دیدار می‌کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
اعلام اسامی 11 فیلم منتخب هیأت انتخاب مستند جشنواره فجر 36

اسامی یازده فیلم منتخب هیأت‌انتخاب سینمای مستند سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد و «ابراهیم داروغه‌زاده» در پی پایان کار هیأت‌انتخاب مستند این دوره جشنواره، یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در یادداشت «ابراهیم داروغه‌زاده» دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آمده است: «سینمای مستند، سینمایی ریشه‌دار و آگاهی‌بخش است که توانایی در برگرفتن سطوح مختلف جامعه را دارد. از این رو، حضور مستندهای شاخص و منتخب را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ارج می‌نهیم».

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
عمرم را در بازیگری گذاشتم اما بیکارم/چرا سینما جایگاه خانواده را فراموش کرده است؟

حسن مهمانی گفت: از نظر من ما باید به فرهنگ و آداب و رسوم زیبای خودمان باز گردیم. متاسفانه خانواده در اکثر آثار فراموش شده و باید این را به عنوان یک خطر بررسی کرد. آثار ما باید به خانواده برگردد و بتواند برای تمامی مشکلات خانوادگی راهکار ارائه دهد.

حسن مهمانی بازیگر سینما و تلویزیون که پیشتر به خاطر بازی در سریال "پدر سالار" در میان مردم به محبوبیت رسیده بود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: متاسفانه در حال حاضر مشغول کار خاصی نیستم. در روزگار فعلی کمتر از بازیگرانی از نسل من دعوت می‌شود. برخی اوقات هم پیشنهاداتی می‌شود اما فیلمنامه و نقش آن طور نیستند که بتوانیم آن را قبول کنیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
کنسرتی برای زادروز لوریس چکناواریان/ گروه اپرای آیو در تالار وحدت روی صحنه می رود


کنسرت اپرای "پردیس و پریسا" به مناسبت هشتادمین زادروز لوریس چکناواریان روز جمعه 15 دی ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "اپرای پردیس و پریسا" توسط گروه اپرای "آیو" با حضور مخاطبان در تالار وحدت برگزار می شود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

 
انتهای پیام/ 

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *