تبادل نظر پیرامون اختلاف صندوق بازنشستگی در موضوع هتل جهانگردی آبگرم محلات/ تقدير از قوه قضاییه برای تامین امنیت سرمایه گذاری

21:30 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۱۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پیرو مکاتبات و جلسات حضوری نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی و درخواست پیگیری موضوع اختلاف صندوق بازنشستگی در موضوع هتل جهانگردی آبگرم محلات، امروز قره سید رومیانی در جلسه‎ای با حضور مدیرکل دادگستری استان مرکزی و سایر مدیران استانی و محلی درباره این موضوع گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، میرهادی قره سید رومیانی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری به دستور وزیر دادگستری به استان مرکزی سفر کرد.

پیرو مکاتبات و جلسات حضوری نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی و درخواست پیگیری موضوع اختلاف صندوق بازنشستگی در موضوع هتل جهانگردی آبگرم محلات، امروز قره سید رومیانی در جلسه ای با حضور مدیرکل دادگستری استان مرکزی و سایر مدیران استانی و محلی درباره این پرونده گفتگو و تبادل نظر کردند.

وی اظهار کرد:در مورد این پرونده میزان رای دادگاه است.

میرهادی قره سید رومیانی گفت: از قوه قضاییه برای تامین امنیت سرمایه گذاری باید به صورت ویژه تقدیر کرد؛ هر سه قوه کشور در حال تلاش بسیار هستند تا در سریعترین زمان ممکن معضلات و کاستی ها در کشور برطرف شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *