شصتمین سالگرد دفاتر جهانگردی ایران/ دولت به حرف بخش خصوصی گوش کند

13:33 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۱۵۶
رییس انجمن دفتر مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: شصتمین سالگرد این انجمن را در در اسفند جشن می گیریم تا بخشی از مطالبات خود را مرور کنیم.

شصتمین سالگرد دفاتر جهانگردی ایران/ دولت به حرف بخش خصوصی گوش کندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، حرمت الله رفیعی در نشست جشن 60 سالگی انجمن دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: این انجمن از ایرلاین مادر هم قدیمی تر و در اسفند سال 1336 تشکیل شده است و شصتمین سالگرد آن در 7 اسفند ماه دور هم جمع خواهیم شد.

وی افزود: از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا مطالبات خود را بیان کنیم و برای این موضوع کارگروه هایی تشکیل شده تا این مطالبات گردآوری شود. 

رفیعی در تبیین این مطالبات گفت: صنعت ما صنعت مظلومی است اما ما امید داریم که در جامعه اثر گذار باشیم. در حال حاضر موضوعاتی مانند مالیات گریبانگیر دفاتر شده است و طرح هایی مانند افزایش عوارض خروج نیز با وجود تاثیر اندک اما بر این حوزه اثر گذار خواهند بود.

وی درباره رابطه با نهادهای دولتی گفت: با کمیسیون های مجلس در ارتباط هستیم و با آنها جلساتی برگزار خواهیم کرد. همچنین توقع داریم سازمان میراث فرهنگی  به حرف بخش خصوصی گوش کند و اگر مصوبه ای برای دولت میبرد، این مصوبه کارشناسی شده باشد.

رفیعی همچنین گفت: آرزوی ما رونق گردشگری داخل کشور است اما حتی با افزایش یک ریالی عوارض خروج کشور هم موافق نیستیم. این موضوع برای ما هزینه ای ندارد اما این کار، کارشناسی شده نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *