شیشه این بار از پاشنه کفش سر در آورد!+عکس

10:11 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۰۱۲
ماموران گمرک در جدیدترین عملیات مبارزه با مواد مخدر از داخل پاشنه کفش ماده مخدر شیشه کشف کردند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، قاچاقچیان مواد مخدر در ترفند جدیدی ماده مخدر شیشه را در داخل پاشنه چند جفت کفش جاسازی و قصد داشتند با این روش این مواد را جابه جا کنند، اما ماموران گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) با تحلیل اطلاعات ورودی و به کمک دستگاه‌های کنترلی موفق شدند مواد مخدر شیشه را که در داخل پاشنه کفش‌ها جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.
 
کشف شیشه از داخل پاشنه کفش! +عکس

در شگرد جدیدی قاچاقچیان مواد مخدر پاشنه کفش‌ها را خالی کرده و سپس داخل پاشنه‌ها را پر از ماده نخدر شیشه می‌کنند، اما ماموران گمرک با رصد اطلاعات و به کمک دستگاه‌های کنترلی ایکس ری متوجه این ترفند قاچاقچیان شده و پس از برش دادن پاشنه کفش‌ها موفق به کشف و ضبط ماده مخدر از نوع شیشه می‌شوند.

گمرک ایران از ابتدای سالجاری تاکنون موفق به کشف بیش از ۵۰ تن انواع مواد مخدر سنتی، صنعتی و پیش ساز مواد مخدر شده است و رتبه نخست دنیا را در کشف انواع کالا‌های قاچاق بر اساس ارزیابی سازمان جهانی گمرک طی سال ۲۰۱۷ کسب کرده است.
 
منبع:جام جم
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *