درخواست فرمانده اسبق سپاه از مردم برای ارائه پیشنهادات درباره لایحه بودجه

9:18 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۹۸۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرامش از متخصصان، كارشناسان، كارآفرينان و مردم خواست که نظرات و پيشنهادات خود را درباره لايحه بودجه از طریق اینستاگرام و يا سايت مجمع تشخیص مصلحت نظام ارايه دهند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرامش از متخصصان، كارشناسان، كارآفرينان و مردم خواست که نظرات و پيشنهادات خود را درباره لايحه بودجه از طریق اینستاگرام و يا سايت مجمع تشخیص مصلحت نظام ارايه دهند.

دبر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرامش نوشت: «طبق روال دولت لايحه بودجه سال آينده را به مجلس تقدیم کرده و مجلس شورای اسلامی بررسی آن را شروع كرده است و قبل از پايان سال آن را تصويب خواهد کرد. این فرآيند، سرنوشت اقتصادی كشور را برای یک سال رقم می زند و حوزه های گوناگون را تحت تأثیر خود قرار می دهد. مجمع تشخيص مصلحت نظام وظيفه نظارت بر اين تصميمات را برعهده دارد، لذا ما هم به موازات بررسی های مجلس، جلساتی را در دبيرخانه با شركت كارشناسان خبره و اعضای محترم مجمع شروع كرده‌ايم بنابراین از متخصصان، كارشناسان، كارآفرينان و مردم عزيز می خواهم نظرات و پيشنهادات خود را از همين طريق و يا سايت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ما ارايه نمایند».

محسن رضایی

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *