مخالفت مجلس با افزایش قیمت حامل‌های انرژی!

8:31 - 27 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۹۶۳
دبیر کمیسیون انرژی مجلس گفت: اعضای کمیسیون انرژی با رایزنی‌هایی که تا به حال داشته اند نظر بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی ندارند مگر اینکه دلایل دولت برای این افزایش قیمت نسبت به نظر و تصمیم کارشناسان و متخصصین برتری داشته باشد که بعید است.
مخالفت مجلس از افزایش قیمت حامل‌های انرژی!به گزارش گروه فضای مجازی ،  پس از تقدیم لایحه بودجه ۹۷ به مجلس بحث‌هایی در مورد افزایش قیمت حامل‌های انرژی به خصوص بنزین در فضای مجازی و نیز رسانه‌ها مطرح شد و احتمال افزایش قیمت بنزین از اول دی ماه سال جاری شدت گرفت.

طبق این خبر که از سوی یک مقام مسوول در سازمان برنامه و بودجه مطرح شد، احتمال دارد نرخ بنزین از هزار تومان به هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یابد. در همین حین بیژن زنگنه، وزیر نفت اعلام کرد که افزایش قیمت حامل‌های انرژی در لایحه بودجه ۹۷ دیده شده است، اما میزان و چگونگی آن دقیقا مشخص نیست و هنوز قراری بر افزایش قیمت از زمان مشخصی وجود ندارد و این طرح نیازمند بررسی است.

کوروش کرم‌پورحقیقی، دبیرکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موضوع گران شدن حامل‌های انرژی هنوز در کمیسیون مطرح نشده است، گفت: ابتدا دلایل دولت برای پیشنهاد افزایش قیمت حامل‌های انرژی باید عنوان شود و کمیسیون انرژی با بررسی کارشناسی شده از منافع ملت دفاع خواهد کرد.

نماینده مردم فیروز‌آباد ادامه داد: کمیسیون انرژی با رایزنی‌هایی که تا به حال داشته است نظر بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی ندارد مگر اینکه دلایل دولت برای این افزایش قیمت نسبت به نظر و تصمیم کارشناسان و متخصصین برتری داشته باشد که بعید است.

کرم‌پور بیان کرد: اگر در کمیسیون انرژی تصویب شود نیز باید به کمیسیون تلفیق برود و دوباره مورد بررسی قرار بگیرد و مجدد به صحن برگردد تا اقدامات صورت بگیرد.
 
منبع:جام جم
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *