فساد در سینمای قبل از انقلاب موجب خداحافظی آفرین عبیسی از دنیای هنر شد/اینستاگرام خواننده پاپ را هک کردند+ عکس

16:50 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۸۱۰
بیست و ششمین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به صحبت های جنجالی آفرین عبیسی در خصوص فساد در سینمای قبل از انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و ششمین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به صحبت های جنجالی آفرین عبیسی در خصوص فساد در سینمای قبل از انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد.

تیتر
روایتی از اختلاف محمود پاک نیت با یک کارگردان کارنابلد/سینمای ایران پول‌پرست شده است

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: با کارگردانی که احساس می کند همه چیز بلد است در حالی که هیچ نمی داند و حاضر نیست برای کار خرج کند کار کرده ام و واقعا اعصابم بهم ریخت.

محمود پاک نیت بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: بازی در سریال "شبکه" به کارگردانی احمد معظمی و ابوالفضل صفری را به پایان رساندم اما فیلمبرداری اثر ادامه دارد.

وی افزود: "باغ بی روزنه" نام فصل اول سریال "شبکه" است، دانیال حکیمی بازیگر نقش اصلی این اثر است که نقش کارشناس امنیتی را ایفا می کند. "شبکه" بر اساس اتفاقات برگرفته از پرونده های واقعی با محوریت امنیت نرم و آسیب های اجتماعی در ۱۵ قسمت آماده پخش خواهد شد.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

تیتر
بعد از مصاحبه با فالوورهای اینستاگرامم چهار برابر شد/هنوز هم به من فحش می‌دهند

کارگردان نمایش "هایلایت" گفت: اگر هنوز هم برخی در صفحه اینستاگرام به من فحش می‌دهد من خوشحالم. چون هنوز هم به من توجه می کنند و حداقل بی اعتنا از کنارم نمی گذرند.

سوسن پرور نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص تجربه کارگردانی نمایش "هایلایت" گفت: خوشبختانه هایلایت با توجه به استقبال خوب تماشاگران علاوه بر شب های اجرایی از یکشنبه آینده دور تمدید خود را آغاز خواهد کرد. خود من انتظار این استقبال را نداشتم اما پس از آن فهمیدم کاری که قلب و روح در آن وجود داشته باشد با مردم ارتباط برقرار خواهد کرد.

وی درخصوص استقبال خوب تماشاگران با وجود عدم حضور بازیگران چهره در نمایش هایلایت تاکید کرد: روزی که در حال انتخاب بازیگر برای نمایش هایلایت بودم دوستی به من خرده گرفت که چرا از بازیگران چهره استفاده نمی‌کنم و من گفتم که بازیگران نمایش من تماماً چهره هستند. گفتم اگر منظورت از چهره این است که چرا آدم معروف نیاورده‌ام به این خاطر است که من بازیگر به معنای واقعی کلمه را آورده ام.

برای مشاهده کانل خبر اینجا کلیک کنید.

تیتر

نمی‌توانستم در سینمای فاسد قبل از انقلاب دوام بیاورم و خداحافظی کردم/پدر و مادر در سینمای ایران فراموش شده

بازیگر فیلم "مهمان مامان" گفت: من اگر در آن سن پایین و با وجود اینکه شوهرم فیلمساز بود سینما را ترک کردم به این خاطر بود که نمی توانستم در سینمای فاسد قبل از انقلاب اسلامی کار کنم و انتخابی هم نداشتم پس تصمیم گرفتم از بازیگری خداحافظی کنم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "آفرین عبیسی" بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از جمله هنرپیشگانی است که حضورش در هر فیلمی بدون شک به کیفیت آن اثر کمک می‌کند و نباید فراموش کرد که بازی‌های به یادماندنی او همواره توجه ویژه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

عبیسی از هفده سالگی بازیگری را آغاز کرد و به همراه همسرش ایرج صادق پور فیلمبردار و تهیه کننده سینما می‌توانست در سینمای قبل از انقلاب به سرعت رشد کند اما فضای سینمای فاسد و فیلم فارسی آن دوران را تحمل نکرد و در همان ابتدا با بازیگری خداحافظی کرد.

بعد از انقلاب اسلامی ایران و فوت همسرش، وی بار دیگر به عرصه بازیگری بازگشت و این بار با حضور در آثار درخشان سینمایی و تلویزیونی چهره بازیگری کارکشته را به نمایش گذاشت.

آفرین عبیسی مدت‌ها است که در محافل حاضر نشده و شاید بسیاری از مخاطبان بخواهند بدانند که در ابتدا این روزها حال شما چطور است؟

خدا را شکر. حال عمومی‌ام بسیار خوب است و این روزها در خانه استراحت می‌کنم و به کارهای شخصی خود می‌رسم.

دلیل دوری شما از بازیگری چیست؟ آیا زندگی شخصی شما را از بازی دور کرده است؟

شما به دوستان فیلمنامه‌نویس بگویید داستان خوب بنویسند و بعد از کارگردانان بخواهید کار خوب بسازند تا من هم در آنها بازی کنم. در این سالها بی شمار پیشنهاد برای بازی داشته‌ام اما بعد از خواندن قصه ترجیح دادم در آن آثار حضور نداشته باشم. 

این دوری طولانی مدت باعث نشده تا شما از بازیگری و توانایی های یک بازیگر فاصله بگیرید؟

قطعاً نه. مساله مهم این است که همه چیز کار کردن و بازی قبول کردن نیست. من بازیگر رسالتی دارم که باید آن را به درستی انجام دهم و اگر نه تا دلتان بخواهد پیشنهاد هست تا من هیچ وقت بیکار نباشم.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

تیتر
کنسرت گره تمدید شد/گروه موسیقی راک با مخاطبان خود در برج آزادی دیدار می‌کنند

گروه موسیقی گره با تمدید کنسرت خود در سالن برج آزادی علاوه بر 30 آذر و 3 دی ماه در 6 دی ماه نیز با طرفداران خود دیدار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه موسیقی "گره" که در جدیدترین کنسرت خود قرار است در سالن برج آزادی با طرفداران خود دیدار کند با تمدید در اجرا روبه رو شد و برای 6 دی ماه نیز در همین برج برای مخاطبان اجرا می کند.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

تیتر

 پیشنهاد پرداخت پول و گرفتن نقش از دفاتر سینمایی به رامتین خداپناهی/دقیقه نود نقشم را گرفتند

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: به دفعات متعدد در شروع و اواسط کارم از طریق دفاتر معتبر سینمایی به بنده پیشنهاد داده شد که در فیلم سرمایه گذاری کنم و نقش بازی کنم.

رامتین خدا پناهی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: دو کار سینمایی پیشنهاد شده است که به دلیل فیلمبرداری در خارج از شهر تهران نتوانستم حضور داشته باشم. دو سریال هم پیشنهاد شده است که هنوز قرارداد نبسته ام.

وی به شرایط عجیب مدارک بازیگری و مشکلاتی که به عنوان مدرس دانشگاه در این عرصه تجربه کرده است اشاره و اظهار کرد: در همه دنیا مدارس معتبر بازیگری وجود دارد که معتبرتر از دانشگاه است. سیستم دانشگاهی و آموزشی ما در هنر با مشکل مواجه است. اولا رشته بازیگری نیاز به درجات عالی دکترا ندارد و چنین چیزی در دنیا نداریم بلکه یک گواهینامه علمی برای تدریس داریم اما در ایران متاسفانه این فکر وجود دارد که مدرس رشته بازیگری باید حتما مدرک دکترا داشته باشد، این تصمیم گیری در محیط دانشگاهی بسیاری از اساتید بدون مدرک فوق لیسانس و دکترا را که واجد شرایط تدریس هستند و اندوخته بسیار دارند از ورود به دانشگاه بازداشته است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.
تیتر
اینستاگرام حمید عسکری هک شد/درخواست خواننده پاپ از مردم

مدیر برنامه‌های حمید عسکری خواننده پاپ کشور گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته صفحه اینستاگرام حمید عسکری توسط برخی هک شده و تصاویر نامربوط به حمید عسکری در این صفحه به انتشار گذاشته شده است.

رضا عسکری مدیر برنامه‌های حمید عسکری خواننده پاپ کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص مشکلات بوجود آمده برای این خواننده در فضای مجازی گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته صفحه اینستاگرام حمید عسکری توسط برخی هک شده و تصاویر نامربوط به حمید عسکری در این صفحه به انتشار گذاشته شده است.

وی طی پیامی از سوی حمید عسکری به مردم اعلام کرد: حمید عسکری ضمن اعلام خبر هک شدن صفحه اینستاگرام خود از مردم خواسته که در ابتدا بیشتر از گذشته نسبت به امنیت صفحات خود در فضای مجازی مراقب باشند تا چنین مشکلاتی برای آنها پیش نیاید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *