ترفندی کاربردی برای رفع کدری چراغ خودرو

11:26 - 25 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۲۶۳
کدر شدن چراغ‌های اتومبیل تاثیر بسیار زیادی در ظاهر خودرو دارد و خودروهای با چراغ‌های تمیز و شفاف بسیار زیباتر و خوش جلوه‌تر از همان خودرو با چراغ‌های کدر هستند.
ترفندی کاربردی برای رفع کدری چراغ خودروبه گزارش گروه فضای مجازی ، کدر شدن چراغ‌های اتومبیل تاثیر بسیار زیادی در ظاهر خودرو دارد و خودرو‌های با چراغ‌های تمیز و شفاف بسیار زیباتر و خوش جلوه‌تر از همان خودرو با چراغ‌های کدر هستند. اگر خودروی شما به کدری چراغ‌های دچار شده است نگران نباشید! در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد تا به راحتی چراغ‌هایتان را به حالت اول بازگردانید.

کدری چراغ خودرو‌ها یک امر عادی است و در همه اتومبیل‌ها امکان این وجود دارد که چراغ‌های جلو دچار کدری و ماتی شوند. معمولا چراغ اتومبیل‌ها پس مدتی استفاده از آن‌ها دچار کدری می‌شوند؛ کدری و ماتی بوجود آمده بر روی چراغ جلو خودرو‌ها، معمولا به دلیل برخورد ذرات معلق در هوا با طلق یا شیشه چراغ جلو اتومبیل‌ها است، البته تابش مستقیم نور خورشید بی‌تقصیر نیست و در بسیاری از موارد باعث ماتی چراغ جلو خودرو‌ها می‌شود. ماتی و کدری بوجود آمده بر بر روی طلق پوششی چراغ جلو اتومبیل‌ها، باعث جلوگیری از عبور نور آن‌ها می‌شود و همچنین بر روی وضعیت ظاهری خودرو تاثیر منفی دارد.
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *