اتهامات آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایات عربستان در یمن است

21:27 - 23 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۹۵۲
دسته بندی: سیاست
نماینده ایران در سازمان ملل متحد پاسخ ادعای آمریکا در خصوص فعالیت های ایران را داد و گفت: اتهامات آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایات عربستان در یمن است.

اتهامات آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر جنایات عربستان در یمن استبه گزارش گروه سیاسی ، غلامعلی خوشرو، نماینده ایران در سازمان ملل متحد گفت: اظهارات سفیر آمریکا نشانه بارزی از نقش مخرب، تحریک آمیز و غیرمسئولانه آمریکا است.

خوشرو گفت: امروز بار دیگر سفیر آمریکا در سازمان ملل ایران را به ارسال موشک به یمن متهم کرد؛ اتهام بی اساسی که ما قویاً آن را رد کرده و در عین حال، آن را نشانه بارزی از نقش مخرب، تحریک آمیز و غیرمسئولانه آمریکا می دانیم.

وی افزود: شواهد و مدارک ادعائی که امروز به نمایش گذاشته شد، مثل مدارک جعلی و ساختگی است که آمریکا در گذشته در مناسبت های دیگر نیز ارائه کرده است.

نماینده ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: این جار و جنجال ها فقط برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه، شامل حمایت افسار گسیخته و ظالمانه از رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: این اتهامات همچنین با هدف سرپوش نهادن بر جنایات جنگی عربستان سعودی در یمن با مشارکت و حمایت همه جانبه آمریکا مطرح می شود.

خوشرو  یادآور شد: ایران ضمن تأکید بر حق مردم یمن در دفاع مشروع از خود علیه تجاوز، مجدداً اعلام می نماید بحران یمن به هیچ وجه راه حل نظامی ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *