نشان گروه صنعتی شهید باقری بر موشک شلیک شده به ریاض

21:09 - 23 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۹۵۰
نماینده آمریکا در سازمان ملل بار دیگر ادعای بی اساس نسبت به ایران را در یک کنفرانس خبری مطرح کرد.

نشان گروه صنعتی شهید باقری بر موشک شلیک شده به ریاضبه گزارش گروه بین‌الملل ، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با نمایش برخی «تجهیزات» ادعایی، ایران را به نقض قطعنامه‌های سازمان ملل متهم کرد و گفت: ما شواهد و مدارکی زیادی از فعالیت‌های بی ثبات کننده ایران در منطقه داریم.

نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: تمام تسلیحاتی که در منطقه علیه متحدان ما استفاده می‌شوند قطعاتی دارند که در ایران تولید شده‌اند.

او افزود: براساس شواهد غیرقابل انکاری که به دست آمده دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که تسلیحات یمنی‌ها از سوی ایران در اختیار آنها قرار گرفته‌اند.

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل، با نمایش بقایای موشکی که حوثی‌ها به ریاض، پایتخت عربستان سعودی شلیک کردند ایران را به نقض تعهدات بین‌المللی متهم کرد.‌

‌هیلی ایران را به بی‌ثبات‌سازی خاورمیانه متهم کرد و گفت: آن چه از بررسی بقایای موشک برمی‌آید می‌تواند به عنوان "شواهد انکارناپذیر" نقض تعهدات بین‌المللی ایران و تلاش نافرجام ایران برای لاپوشانی این موارد تلقی شوند.‌

او گفت: موشک شلیک شده به ریاض نشان گروه صنعتی شهید باقری را داشته است.

هیلی در در یک کنفرانس مطبوعاتی در پایگاهی نظامی با ارجاع به گزارش دبیر کل سازمان ملل درباره توافق هسته‌ای، گفت: فعالیت‌های موشکی ایران نقض تعهدات بین ‌المللی این کشور است.

نماینده آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: بایستی در افشای ایران هم‌صدا شویم. ایران تهدیدی علیه امنیت و صلح تمام جهان است.

او گفت: ما از همه ملت‌ها می‌خواهیم به ما بپیوندند و در برابر این تهدید جهانی، جبهه‌ای متحد تشکیل دهند.



علی
|
-
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
0
اصلا" مگر بمب ها و هواپیماهای سعودی که یمن را بمباران می کنند ساخت خود آن ها است. خوب برای دفاع یک کشور می تواند از هر جائی سلاح تهیه کند. ملت یمن هم در صورت عدم ساخت اگر نیاز داشته باشد می تواند برای دفاع از خود آن را خریداری کند.
حسن
|
-
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
خدا را شاکریم که قدرت بزرگ پوشالی سرانجام ضعف خود را به جهانیان اعلام کرد و خرد شدن پیکر مجسمه دروغین آزادی را احساس نموده و برای فرار از نابودی نهایی نزدیک، دست به دامن دیگران شده
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *