رابطه کوبایی‌ها با بوکس ایران دوباره حسنه می‌شود؟/ خیمنز رفت و شاید برگردد!

8:36 - 24 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۸۴۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس با پایان قراردادش به کشور خود بازگشت، اما احتمال دارد مجددا به ایران برگردد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، باربارو فرناندز خیمنز سرمربی کوبایی سابق تیم ملی بوکس ایران که کمتر از یکسال هدایت مشتزنان کشورمان را بر عهده داشت با تصمیم سرپرست فدراسیون از هدایت تیم ملی کنار رفت و چندی پیش راهی کشور خود شد.

خیمنز که به گواه بسیاری از مربیان و بوکسورهای تیم ملی مربی بسیار بادانش و کاربلدی بود در چند ماه آخر دوران فعالیتش در ایران بیشتر به استراحت می‌پرداخت و عملا منتظر پایان قراردادش بود تا به کوبا برگردد.

فدراسیون بوکس کوبا در اواخر دوره ریاست احمد ناطق نوری رابطه بسیار خوبی با بوکس ایران داشت و حتی قرار بود تیم اصلی این کشور برای برگزاری اردوی مشترک به ایران بیاید که با تصمیم افشین داوری از این اتفاق بسیار بزرگ جلوگیری شد!

با علم به اینکه قرارداد خیمنز با بوکس ایران به پایان رسید اما هنوز احتمال دارد این مربی کوبایی مجددا به بوکس ایران برگردد!

شنیده شده یکی از کاندیداهای ریاست بوکس ایران در صورت کسب رای در مجمع برای دومین بار از این مربی کوبایی استفاده خواهد کرد و حتی یک مربی دیگر هم از کوبا به تیم ملی اضافه خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید رابطه کوبا با فدراسیون بوکس ایران دوباره حسنه خواهد شد یا مثل چند ماه اخیر بوکس ایران باید قید ارتباط با قطب بوکس دنیا را بزند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *