نسخه طب سنتی برای درمان سرفه های خشک

17:57 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۷۴۶
یک متخصص طب ایرانی گفت: افراد با گرفتگی صدا و سرفه خشک و مبتلایان به بواسیر در صورتی که هاضمه خوبی داشته باشند, از مصرف پاچه پخته شده بهره می‌برند, مصلح پاچه سرکه و عسل و پختن آن با کرفس و دارچین است.

به گزارش گروه فضای مجازی ،  محمد عسکر فراشاه درباره خواص پاچه گوسفند اظهار کرد: پاچه گوسفند لزج و دیرهضم است ولی گفته می‌شود پس از هضم، غذای صالح به بدن می‌رساند.

 

رفع گرفتگی صدا و سرفه‌های خشک با مصرف پاچه گوسفندی

 

وی افزود: افراد با گرفتگی صدا و سرفه خشک و مبتلایان به بواسیر در صورتی که هاضمه خوبی داشته باشند, از مصرف پاچه پخته شده بهره می‌برند, مصلح پاچه، سرکه و عسل و پختن آن با کرفس و دارچین است.

 

این متخصص طب ایرانی تصریح کرد: افرادی که قدرت حسی آنها افزایش یافته و صداها یا بوهای کم، آزارشان می‌دهد(حواسشان حساس‌تر از معمول شده است)، با مصرف پاچه مشکلشان بهبود می‌یابد.

 نسخه طب سنتی برای درمان سرفه های خشک

بیماران قلبی و دیابتی حتی‌الامکان کله پاچه را از برنامه غذایی خود حذف کنند

 

عسکرفراشاه خاطرنشان کرد: افراد با اوره و اسید اوریک بالا همچنین مبتلایان به نقرس، بیماران قلبی و دیابتی حتی‌الامکان کله‌پاچه را از برنامه غذایی خود به دلیل داشتن چربی و پروتئین بالا حذف کنند.

 

وی یادآور شد: افراد سالم‌، جوانان و کودکان در صورت مصرف کله پاچه حتما ورزش و فعالیت بدنی را در برنامه روزانه خود بگنجانند.

منبع: الودکتر



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *