اتمام فیلمبرداری به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا تا تحلیل کامل سینمای کمدی +عکس

17:09 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۳۵۲
بیست و یکمین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به اتمام فیلمبرداری به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا و تحلیل و شو نامیده شدن سینمای کمدی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و یکمین روز از آذر ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به اتمام فیلمبرداری "به وقت شام" ابراهیم حاتمی کیا و تحلیل و شو نامیده شدن سینمای کمدی اشاره کرد.

بسته فرهنگی میزان
فیلمبرداری به وقت شام رسماً در فرودگاه دمشق پایان یافت/حاتمی‌کیا در راه فجر

فیلمبرداری فیلم "به وقت شام" آخرین ساخته "ابراهیم حاتمی کیا" در فرودگاه شهر دمشق رسماً به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلمبرداری فیلم "به وقت شام" آخرین ساخته "ابراهیم حاتمی کیا" در فرودگاه شهر دمشق رسماً به کار خود پایان داد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
استقبال تاریخی و بی نظیر مردم قم از حضرت معصومه(س)/ بانوی عالمه و کامله جهان اسلام که بود

کارشناس علوم قرآنی گفت: استقبال مردم قم از حضرت معصومه(س) یکی از بی نظیرترین اتفاقات در تاریخ ایران بود؛ به ویژه که با وفات آن حضرت تشییع باشکوهی نیز انجام دادند و پیکر ایشان را با عزت و احترم به خاک سپردند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بهاری در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره ورود حضرت معصومه (س) به قم گفت: حضرت معصومه (س) به قصد زیارت حضرت امام رضا(ع) از مدینه منوره به سمت مرو حرکت کردند ؛در مسیر راه و در نزدیکی ساوه حضرت معصومه(س) از کاروان پرسیدند: "اینجا کجاست؟" همراهان عرض کردند این جا ساوه و در نزدیکی قم است. حضرت فرمود: "قم شهر ماست، مرا به قم برسانید."مجموعه کاروان حضرت معصومه(س) فاصله بین شهر ساوه تا قم را طی کردند تا به شهر قم رسیدند و حضرت در این شهر ساکن شدند. خواهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به دلیل ابتلا به بیماری تنها مدت 17 تا 20 روز در قم در قید حیات بودند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
چرا یک بازیگر سالی 30 کار دارد اما دیگران بیکارند؟/سینمای کمدی ایران بیشتر شبیه یک شو است

 بازیگر سریال "تفنگ سرپر" گفت: من فکر می‌کنم که سینمای کمدی امروز ما اتفاق خوبی نیست بیشتر شو است. اینها می‌خواهند با هر کاری و به هر قیمتی تماشاگر را به سینما بیاورند. ساختن فیلم بر اساس جوک‌ و لطیفه فیلم کمدی نمی‌شود.

حسین اکلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر برنامه‌ای را به نام تماشاخانه برای شبکه تلویزیونی اصفهان آماده دارم و درصورت تصویب می‌خواهم آن را در این شبکه روی آنتن ببرم.
 
برای مشاهدتفنگ ه ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
هنوز برای حضورم در سری جدید خندوانه صحبتی نشده/به زودی قرار است با رامبد جوان مذاکره کنم

کمدین تئاتر و تلویزیون گفت: به زودی قرار است با رامبد جوان مذاکره کنم اما تا امروز در زمینه همکاری با فصل جدید خندوانه با من صحبتی نشده است.

امیر کربلایی زاده کمدین در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره همکاری در سری جدید برنامه "خندوانه" گفت: به زودی قرار است با رامبد جوان مذاکره کنم اما تا امروز در زمینه همکاری با فصل جدید خندوانه با من صحبتی نشده است.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
برگزاری کنسرت بهنام بانی در شمال کشور/طنین قطعه علاقه در سالن امام رضا(ع)

کنسرت بهنام بانی روز سه شنبه 5 دی ماه در سالن امام رضا(ع) شهر تنکابن با حضور طرفدارانش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ در ادامه کنسرت های استانی خود با طرفدارانش در تنکابن دیدار می کند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
انیمیشن کوکو بار دیگر صدرنشین هالیوود شد/ابرقهرمان‌ها مغلوب گیشه سرد زمستان شدند

جدول فروش سینمایی هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی انیمیشن تازه نفس "کوکو" برای سومین هفته متوالی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش سینمایی هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی انیمیشن تازه نفس "کوکو" برای سومین هفته متوالی منتشر شد.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان

 سینمای کمدی چیست و چند شاخه دارد؟/بررسی و تحلیل حسن وارسته از آثار هجو در سینمای ایران

نویسنده سریال پایتخت گفت: در فیلمسازی محدودیت های تولید وجود دارد و به همین دلیل هنرمند مجبور است به کمدی با محوریت کلام دم دستی که در تلگرام ها دست به دست می شود متوسل شود.

حسن وارسته فیلمنامه نویس تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: سریال "افسانه هزارپایان" که 38 قسمت آن نوشته شده، این روزها در شهرک سینمایی غزالی در حال فیلمبرداری است و قرار است از شبکه نسیم پخش شود.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان

نامزدهای بخش رقابتی فیلم کوتاه اسکار 2018 اعلام شدند

فهرست ۱۰ فیلم کوتاه منتخب بخش رقابتی آکادمی اسکار ۲۰۱۸ متشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نامزدهای اولیه بخش رقابتی فیلم کوتاه اسکار از سوی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی معرفی شدند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
برخی به اسم تهیه کنندگی تئاتر به دنبال پولشویی هستند/بازیگران بیکار سینما راهی تئاتر می‌شوند

کارگردان نمایش "آوازهای سرشام" گفت: در جریان تئاتر خصوصی اتفاقات بسیار بدی افتاد و یکی عدم افزایش بودجه تئاتر بود زیرا می گفتند که تئاتر خصوصی خودش خرج خود را در می‌آورد. همین عاملی بود تا کمک‌های دولتی به تئاتر کاهش یابد و تهیه کننده مجبور شود که برای فروش بیشتر و تامین هزینه ها هر کاری را انجام می‌دهد.

کاوه مهدوی بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین فعالیت های خود در عرصه تئاتر گفت: به مدت پنج روز است که تمرینات نمایشی جدید را با حضور بازیگران آغاز کرده‌ایم و به امید خدا این اثر پانزدهم دی ماه در سالن مهر حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 بسته فرهنگی میزان
برگزاری کنسرت استانی امید حاجیلی/ 25 آذرماه خواننده حاجیلیتو با مخاطبانش دیدار می‌کند

کنسرت امید حاجیلی روز شنبه 25 آذرماه در نمایشگاه بین المللی شهر قزوین با حضور طرفدارانش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدیدترین کنسرت استانی امید حاجیلی خواننده پاپ کشور در نمایشگاه بین المللی شهر قزوین برگزار می شود.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *