بازآماد و بازسازی ۳ فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز ارتش

14:50 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۲۹۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده هوانیروز ارتش از بازآماد و بازسازی ۳ فروند بالگرد ۲۱۴ خبر داد و گفت: جوانان برومند هوانیروز ارتش در حوزه تعمیر بالگرد‌ها به خودکفایی علمی رسیده‌اند.
به گزارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» گفت: با حضور امیر پورشاسب و امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، ۲ دستگاه بالگرد ۲۱۴ بازسازی (هنگرکویین) و یک دستگاه دیگر از بالگرد‌های ۲۱۴ بازآماد (اورهال) شد.

وی با بیان اینکه مهندسین فنی و جوان هوانیروز به فناوری علمی مطلوبی دست یافته‌اند، گفت: جوانان برومند هوانیروز ارتش در حوزه تعمیر بالگرد‌ها به خودکفایی علمی رسیده‌اند و امروز شاهد آن هستیم که بدون نیاز به دیگران می‌توانند بالگرد‌هایی را که دچار نقص فنی هستند را تعمیر و به ناوگان پروازی بازگردانند.
 
بازآماد و بازسازی ۳ فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز ارتش
امیر قربانی تصریح کرد: صبح امروز ۲ دستگاه بالگرد ۲۱۴ که از نظر فنی دچار نقص فنی شده بودند، توسط کارکنان فنی هوانیروز بازسازی شدند و از این پس می‌توانند در ماموریت‌ها کمک حال هوانیروز باشند.

وی گفت: همچنین تعداد سه دستگاه آتلیه تعمیراتی توسط کارکنان مجرب و توانمند هوانیروز طراحی و تولید شد که این دستگاه‌ها قابلیت تعمیر بالگرد‌ها در مناطق مختلف دارند.

امیر قربانی بیان داشت: در گذشته چنانچه بالگردی دچار نقص فنی می‌شد، باید توسط خودرو‌های حمل بالگرد از منطقه به مرکز تعمیرات اعزام و نسبت به تعمیر آن اقدام می‌شد، اما با تولید آتلیه تعمیراتی مشکل حمل و نقل بالگرد‌ها مرتفع شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *