راهیابی ۸۰ درصد از برگزیدگان تیم قرآنی استان یزد به مرحله کشوری

11:29 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۱۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: از مجموع تیم ۳۴ نفره قرآنی استان یزد ۵۰ درصد در مسابقات منطقه‌ای حائز رتبه و ۸۰ درصد از افراد دارای رتبه به مرحله کشوری راه یافتند.

محمدرضا عرشیان معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهارکرد: از مجموع تیم ۳۴ نفره قرآنی استان یزد ۵۰ درصد در مسابقات منطقه‌ای حائز رتبه و ۸۰ درصد از افراد دارای رتبه به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد بیان کرد: ۲۰۰ نفر از استان‌های خرسان رضوی، هرمزگان، سیستان بلوچستان، کرمان و یزد به میزبانی خراسان جنوبی در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) طبس به مسابقه پرداختند که در این مرحله ۷۴ نفر حائز رتبه شدند که از این تعداد ۱۵ نفر مربوط به مسابقه دهندگان اعزامی از استان یزد بودند.

عرشیان ۴ رتبه اول، ۵ رتبه دوم، ۶ رتبه سوم و ۱ رتبه پنجم را سهم استان یزد از جدول رقابت‌ها ذکر کرد و اظهار داشت: از بین برندگان مرحله منطقه‌ای، نفرات اول و دوم بزرگسالان، نفرات اول فرزندان در هر رشته و نفرات اول تا پنجم رشته‌های درک مفاهیم و حفظ موضوعی به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

وی به ثبت نام بیش از ۳۸۰ نفر از کارکنان دستگاه قضایی و خانواده آنان جهت حضور در مسابقات قرآن اشاره کرد و بیان داشت: این تعداد شرکت کننده در مراحل مختلف شهرستان، استان و منطقه‌ای با هم رقابت کردند و اکنون ۱۲ نفر توانستند مجوز حضور در مسابقات مرحله کشوری را کسب نمایند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: زمان و مکان مرحله کشوری پس از ارزیابی شرایط میزبانی استان‌های درخواست کننده توسط معاونت فرهنگی قوه قضاییه، به زودی اعلام می‌گردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *