ششمین و آخرین نشست از سلسله نشست‌های پدیدارشناسی سینمای ایران

12:40 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۸۷۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
ششمین و آخرین نشست از سلسله نشست‌های پدیدارشناسی سینمای ایران، با موضوع «نقد در سینمای ایران» در سالن «اوستا» حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، ششمین و آخرین نشست از سلسله نشست‌های پدیدارشناسی سینمای ایران، با موضوع «نقد در سینمای ایران»، چهارشنبه 22 آذرماه راس ساعت 16 با حضور مسعود فراستی (منتقد و مدرس سینما)، جواد طوسی (منتقد و مدرس سینما) و دکتر سید مهدی ناظمی (مدرس فلسفه هنر و کارشناس ثابت نشست) و حضور افتخاری آقای خسرو دهقان (مدرس سینما و منتقد) در سالن «اوستا» حوزه هنری برگزار می‌شود.

پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی با همکاری سازمان سینمایی حوزه هنری سلسله نشست‌های تخصصی پدیدار ‌شناسی سینمای ایران را در موضوعات «سینمای کودک»، «سینمای دینی»، «جشنواره»، «سینمای دفاع مقدس»، «نقد و جنسیت در سینمای ایران» برگزار می‌کند.

ششمین و آخرین نشست از سلسله نشست‌های پدیدارشناسی سینمای ایران، با موضوع «نقد در سینمای ایران» با حضور اساتیدی چون مسعود فراستی، اسماعیل بنی اردلان، جواد طوسی، فرزاد موتمن، مريم سادات نقيبى، محمدتقى فهيم ابراهیم فیاض، عزیزالله حاجى مشهدی، امید روحانی، جلال فاطمی، خسرو دهقان، اصغر فهیمی‌فر و... برگزار می‌شود.

این نشست‌ها از هشتم آبان‌ماه هر هفته دوشنبه‌ها راس ساعت 16 در سالن فردی حوزه‌ هنری برگزار شدند.
حضور در این کارگاه «رایگان» است و کسانی که مایل به اخذ گواهینامه پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی هستند می‌توانند به صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری ثبت‌نام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادمین کانال تلگرامی باشگاه هنرپژوهان جوان به آدرس bashgahhp@ پیام فرستاده و یا با شماره تلفن 84172247 تماس حاصل شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *