پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگ و قضا معاونت فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد

10:21 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۷۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های کمیسیون فرهنگ و قضا با هدف بررسی برنامه‌های سال آتی آموزش‌های مردمی در روابط عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد.

پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگ و قضا برگزار شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های کمیسیون فرهنگ و قضا در روابط عمومی معاونت فرهنگی قوه برگزار شد.

در این نشست که در محل اداره روابط عمومی معاونت فرهنگی و با حضور قضات برجسته کشور و کارشناسان حوزه فرهنگی و حقوقی تشکیل شد، موضوعات و مباحث مختلفی در حوزه آموزش‌های مردمی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این جلسه از کمیسیون، دو سرفصل از برنامه‌های مربوط به سال آینده حوزه آموزش‌های مردمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و زوایای مختلف سیاستگذاری و اجرایی آن مصوب شد.

در این نشست که با حضور اسلامی، براتی نیا، رضایی و نجفی ناصر و نیز مازیار قاسمی وکیل و کارشناس مجری برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی حوزه‌های حقوقی قضایی و نیز اکبر تهرانی معاون اداره کل فرهنگ حقوقی جامعه و سرپرست اداره روابط عمومی تشکیل شد، شیوه تدوین و نگارش و بودجه بندی مربوط به ت ابرگه‌های آموزش حقوق گام به گام، که با هدف ارتقا دانش حقوقی قضایی مراجعان به دستگاه قضایی و عموم مردم منتشر می‌شود، مورد بحث و تبادل نظر میان اعضا قرار گرفت و به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه برنامه اجرایی مربوط به ساخت ۲۵۰ قسمت از کلیپ‌های دو دقیقه‌ای نیز مورد ارزیابی قرارگرفت که با نظر اکثریت اعضا مورد تصویب قرار گرفت.

لازم به ذکر است این سلسله نشست‌ها هر سه‌شنبه در محل روابط عمومی معاونت فرهنگی تشکیل می‌گردد و بناست تا در نشست‌های آتی، بخش‌هایی دیگر از سرفصل‌های مربوط به برنامه‌های آموزش‌های مردمی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *