دشمن صهیونیست طی روزهای آینده به اشتباه بزرگ خود پی می‌برد

13:45 - 19 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۵۳۶
گردان‌های قسام با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره قدس اعلام کردند که انتفاضه ملت فلسطین مستمر بوده و ادامه خواهد یافت.

انتفاضه ملت فلسطین مستمر بوده و ادامه خواهد یافتبه گزارش گروه بین‌الملل ، گردان‌های قسام با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره قدس اعلام کردند که انتفاضه ملت فلسطین مستمر بوده و ادامه خواهد یافت.

در این بیانیه آمده است: ملت فلسطین را به مقاومت در برابر اشغالگران با هر وسیله‌ای دعوت می‎کنیم.

بیانیه شاخه نظامی جنبش حماس در ادامه می‌افزاید: خون شهدا و مجاهدان فلسطینی هدر نخواهد رفت و دشمن تاوان تجاوز و جنایت علیه فلسطینیان را پس می‌دهد.

در بخش دیگری از این بیانیه چنین آمده است: دشمن طی روزهای آینده به اشتباه بزرگ خود پی خواهد برد، رژیم صهیونیستی و مقامات آن باید بدانند که با رویارویی با مقاومت چه حماقت بزرگی را مرتکب شده اند و ما کاری خواهیم کرد تا دشمن از برآورد اشتباه خود از سکوت مقاومت و شیوه مدیریت نبرد، سخت پشیمان شود.

قسام در پایان این بیانیه ضمن تمجید از انتفاضه ملت فلسطین در حمایت از قدس و مسجدالاقصی و محکومیت تصمیمات باطل و تجاوزکارانه در حق قدس خواستار ادامه انتفاضه و بکارگیری تمامی شیوه های مقاومت علیه دشمن صهیونیستی تا زوال و نابودی آن شده و نوشته است: نبرد دفاع از قدس لحظه به لحظه و در زیر و روی زمین ادامه دارد و هزاران نفر از مبارزان قسام شبانه روز و در سخت ترین شرایط خود را برای نبرد آزادسازی قدس آماده می کنند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *