رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیر و امید تاجیک در رشت روی صحنه می روند/ دیدار خواننده زیر آسمان شهر با طرفدارانش+عکس

15:30 - 17 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۷۶۸
کنسرت امیر و امید تاجیک روز چهارشنبه 22 آذرماه در رشت با حضور طرفدارانشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، امیر و امید تاجیک خوانندگان موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت خود در نیمه دوم سال 96 در شهر رشت با هواداران خود دیدار می کنند.

تاجیک قرار است قطعات نوستالژیک خود را با همراهی ارکستری به رهبری امید تاجیک برگزار کند و قطعه "تو هم تایید کن" که پیش از این و با همخوانی امید تاجیک نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کرده بود اجرا کند. 

امیر تاجیک

قطعه ویدئوی "تو هم تأیید کن" از جمله آثار منتشر شده امیر تاجیک در سال‌های اخیر است که با استقبال مخاطبین روبرو شد. 

امیر تاجیک پس از سال ها سکوت، اولین فعالیت رسمی و جدی اش در سال 96 با برگزاری یک کنسرت جدید در شهر تنکابن بود. خواننده قطعه محبوب "زیر آسمان شهر" در سال 95 با مشکل التهاب غده‌ای مواجه شد و در بیمارستانی در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت و با رسیدن به سلامت کامل، با انرژی بالاتری به دنبال فعالیت‌های جدید خود در حوزه موسیقی است و این روزها تور سراسری کنسرت هایش در اقصی نقاط ایران برگزار می شود.

خواننده تیتراژ "زیر آسمان شهر" که در سال 95 تیتراژ برنامه "حالا خورشید" را خوانده بود در دهه 80 با اجرای تیتراژ سریال "زیر آسمان شهر" به محبوبیت رسید. وی در ادامه سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران برای جام جهانی 2006 آلمان را خواند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. علیرغم این موفقیت‌ها، تاجیک از اواسط دهه 80 رفته رفته مخاطبان خود را از دست داد اما اکنون می‌خواهد دوباره به روزهای اوجش بازگردد.

خواننده با سابقه نسل اول موسیقی پاپ پس از انقلاب چند روز پیش مجددا به عنوان خواننده سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران برای جام جهانی 2018 انتخاب شد.

امید تاجیک
کنسرت امیر و امید تاجیک روز چهارشنبه 22 آذرماه در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن آمفی تئاتر زنده یاد نامجو در رشت برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *