گلايه مجری تلویزیون از كم‌كاری‌ در برپايی جشن ميلاد پيامبر اعظم (ص)

14:05 - 14 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۲۳۰
نجم‌الدین شریعتی مجری تلویزیون در اینستاگرامش از كم‌كاری‌ در برپايی جشن ميلاد پيامبر اعظم گلایه کرد و پستی به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، نجم‌الدین شریعتی مجری تلویزیون در اینستاگرامش از كم‌كاری‌ در برپايی جشن ميلاد پيامبر اعظم گلایه کرد و نوشت: «ديشب به صورت ضمني از اشتياق جامعه مسيحيان برای ميلاد حضرت مسيح علی نبينا و آله و عليه السلام گفتم و گلايه كردم از كم كاری ها در برپايی جشن ميلاد پيامبر اعظم دوست داشتنی ما قريب به اتفاق هم صدا بوديم و متفق البته عده ای هم معتقد بودند بخشی از نشاط و حال و هوای عكس به سال نو ميلادی مربوط ميشه گرچه بر اين باورم تقارن سال نو با ميلاد مسيح عليه السلام نشان از محوريت پيامبری چون او در بزرگترين و باشكوه ترين جشن آن هاست و .... بگذريم؛ هرچه كه هست ميلاد حضرت محمد نازنين صلی الله عليه و اله و سلم بايد خاطره ای باشد ماندگار و شيرين. لااقل در ذهن كودكان و فرزندان اين ديار منتظر كسی نمانيم. قرار اين سال های سمت خدايی هاست. عيدی، خريد هديه و شيرينی برای كودكان و دانش آموزان باشد تا ١٧ربيع برايشان شيرين شود!

نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی همچنین در پستی دیگر با انتشار تصويری از حال و هوای ديدنی شهر لندن همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت مسیح علیه السلام نوشت: سه هفته تا ميلاد حضرت مسيح عليه‌السلام، و چیزی تا 17 ربيع الاول روز ميلاد رحمه اللعالمين
باقی نمانده است ما برای روز آمدنش چه كرديم؟!

نجم الدین شریعتی

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
احسنت به آقای شریعتی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *