رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نتیجه قرعه‌کشی دیشب در شان ایران بود/ برنامه «نود» کماکان یار دوازدهم تیم ملی است

15:06 - 11 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۱۹۱
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با انتشار پستی در اینستاگرامش با عنوان «بازی بزرگان!» نوشت: نتیجه قرعه‌کشی دیشب در شان ایران بود؛ مردم ما هماوردی و بازی با بزرگان را می‌خواهند تجربه بازی با آرژانتین، روسیه و امریکا نشان داده که مقابل قدرت ها بهتر عمل می‌کنیم.

نتیجه قرعه‌کشی دیشب در شان ایران بود/ برنامه «نود» کماکان یار دوازدهم تیم ملی استبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با انتشار پستی در اینستاگرامش با عنوان «بازی بزرگان!» نوشت: «نتیجه قرعه کشی دیشب در شان ایران بود. مردم ما هماوردی و بازی با بزرگان را می خواهند. تجربه بازی با آرژانتین، روسیه و امریکا نشان داده که مقابل قدرت ها، بهتر عمل می‌کنیم. فرصت بی‌نظیری هم نصیب ایران شده تا یک بار دیگر توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارد. ضمن آنکه ما آنها را می شناسیم و آنها کمتر با ما آشنا هستند. یک مربی استثنایی، یک خط دفاع خوب و یک تیم هماهنگ و به دور از بازیکن سالاری از مزیت های نسبی ماست. حمایت ملی و بازی‌های تدارکاتی مناسب می‌تواند حماسه ملبورن را تکرار کند. آزمون موفق سردار در اثرگذاری میزانسن مراسم دیشب را هم به فال نیک می گیریم! مخاطبان «نود» دیشب سرجمع راضی بودند. برنامه «نود» کماکان یار دوازدهم تیم ملی است.»

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *