رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معرفی نسل آینده Hyundai Santa Fe +عکس

21:38 - 10 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۸۸۸
شرکت هیوندای کره در تدارک عرضه‎ چهارمین نسل از شاسی بلند سانتافه است و پیش از معرفی رسمی این خودرو، یک شرکت طراحی، تصویر پیش گویانه‎ای از این خودرو را منتشر کرده است.

به گزارش گروه فضای مجازی ،  شرکت طراحی Brenthon همچون روال همیشگی خود پیش از رونمایی نسل های جدید مدل های مطرح خودروسازان، از تصویری پرده پرداشت که به نسل چهارم هیوندای سانتافه تعلق دارد و پیش بینی Brenthon این است که نسل بعدی شاسی‎بلند پرطرفدار هیوندای بدین شکل خواهد بود.

با توجه به تصویر شرکت Brenthon یکی از تفاوت های فاحش نسل بعد سانتافه با مدل های کنونی، آینه های بغل خودرو است که به جای قرار گرفتن در ستون A خودرو، بر روی درب‎ها سوار شده است. همچنین بخش جلویی نسل جدید تفاوت‎های بسیاری با نسل سوم دارد و چراغ های جلو و جلو پنجره کاملا به‎روز شده است.

معرفی نسل آینده Hyundai Santa Fe +عکس

با وجود نبود اطلاعات کافی از نسل جدید سانتافه، پیش بینی می شود که این شاسی بلند در نسل بعدی خود از پیشرانه های 6 سیلندر و اضافه شدن گزینه ی هیبرید بهره ببرد.

هیوندای سانتافه نخستین بار در سال 2000 میلادی معرفی و راهی بازار شد. از زمان عرضه‎ی نخستین نسل از سانتافه تا به امروز، هیوندای سه نسل از این شاسی بلند را ارائه کرده است. آخرین و سومین نسل از سانتافه در سال 2012 میلادی به بازار آمد و هیوندای در شرف عرضه‎ی نسل چهارم از این خودرو است.

گفتنی است که هیوندای سانتافه جدید ابتدا در سال 2018 میلادی در بازار کره جنوبی و بازار های منتخب عرضه می شود و تا سال 2019 میلادی به تمامی بازارها ورود خواهد شد.

 

منبع: خودروکار

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *