رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دنیا به دلیل غیرت دینی و تفکر بسیجی از ما حساب می‎برد/ بسیجیان در برنامه‎های مختلف فرهنگی پیشرو هستند

15:22 - 10 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۸۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه امروز نیاز به تفکر بسیجی بیشتر از هر زمانی است؛ گفت: دنیا به دلیل غیرت دینی و تفکر بسیجی است که از ما حساب می برد؛ چون تفکر بسیجی دشمن را به لرزه می اندازد.

دنیا به دلیل غیرت دینی و تفکر بسیجی از ما حساب می‎برد/ بسیجیان در برنامه‎های مختلف فرهنگی پیشرو هستندبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، اعضای شورای پایگاه بسیج ثامن الائمه (ع) با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و موفقیت های جبهه مقاومت گفت: امام خمینی (ره) با نگاهی تیزبین و آینده نگر، ارتش بیست میلیونی را در ایران طراحی کردند و خطاب به مستضعفین جهان هم بانگ زدند که به پا خیزید و حقوق خود را از مستکبرین بگیرید.


حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه ثمرات شجره مقدس بسیج را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم، افزود: اگر این تدبیر امام (ره) نبود ما چگونه می توانستیم با دشمنی تا دندان مسلح و با آن وضعیتی که کشورمان داشت، مقابله کنیم؟


وی ادامه داد: دشمنان اسلام با تمام توان آمده بودند که نگذارند این انقلاب پا بگیرد و با حمایت از صدام اجازه ندهند صدایی از این انقلاب در جایی شنیده شود و الگویی برای دیگر کشورها نشود.


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه با توکل و استقامت در راه خدا می توان به پیروزی های بزرگی دست یافت، گفت: در هشت سال دفاع مقدس وقتی که عرصه بر نیروها تنگ می شد با توکل به خدا،کار به سر انجام می رسید و عملیات های فتح المبین و عملیات بیت المقدس نشانه های بارزی از عنایات خدا بود.


حجت الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: امروز هم شاهد هستیم که با شکل گیری تفکر بسیجی در عراق و سوریه، جبهه مقاومت توانست پس از چندین سال بر توطئه های استکبار جهانی فائق آید و داعش را از بین ببرد.


وی گفت: عنایتی که خدای متعال به این نهاد مقدس دارد ما را باید به این امر واقف کندکه روز به روز بسیج را تقویت کنیم و امام (ره) در وصیت نامه خویش نوشتند که مرا در کنار بسیجی ها دفن کنید چرا که افتخار من این است که یک بسیجی بودم.


وی با بیان اینکه امروز نیاز به تفکر بسیجی بیشتر از هر زمانی است، افزود: دشمن با تمام توان آمده که ما را نابود کند و اسم اسلام و جمهوری اسلامی را بردارد.


این مقام قضایی تصریح کرد: امروز دنیا به دلیل غیرت دینی و تفکر بسیجی است که از ما حساب می برد؛ چون تفکر بسیجی دشمن را به لرزه می اندازد.


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تأکید بر پیشرو بودن بسیجیان در برنامه های مختلف فرهنگی گفت: باید از خداوند خاضعانه بخواهیم که ما را در این راه ثابت قدم نگه دارد و استقامت در راه خدا همیشه منجر به نتیجه می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *