حال و هوای مرکز رسانه کاخ کرملین یک روز پیش از آغاز قرعه‌کشی/ تدابیر شدید امنیتی برای خبرنگاران + عکس

15:30 - 09 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۶۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مرکز رسانه قرعه‌کشی جام جهانی حال و هوای فوتبالی دارد.

حال و هوای مرکز رسانه کاخ کرملین یک روز پیش از آغاز قرعه‌کشی/ تدابیر شدید امنیتی برای خبرنگاران  + عکسبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی به روسیه، در شرایطی که حدود ۲۷ ساعت تا آغاز مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده، کاخ کرملین حال و هوای کاملا فوتبالی پیدا کرده است.

*امروز نسبت به روز‌های گذشته خبرنگاران بیشتری از سراسر جهان در مرکز رسانه کاخ کرملین حضور دارند.

*نمایندگان شهر‌های میزبان جام جهانی همچون روز قبل پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران هستند.

*نکته جالب اینجاست که نمایندگان رسانه‌های کشور‌هایی که جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب نکردند هم برای پوشس مراسم قرعه‌کشی به مسکو آمده اند که از جمله می‌توان به خبرنگاران ایتالیایی و چینی اشاره کرد.

*خبرنگاران برای ورود به داخل کاخ کرملین و رسیدن به مرکز رسانه‌ای باید از چند گیت امنیتی و تحت تدابیر شدید امنیتی بگذرند.

*پس از ورود به داخل کاخ، اتوبوس‌هایی در نظر گرفته شده تا خبرنگاران مسیر پیاده روی ٥ دقیقه‌ای را تا ساختمان کاخ با آن طی کنند. در صورتی که خبرنگاران بخواهند مسیر را پیاده بروند باید از مسیر مشخص حرکت کنند در غیر اینصورت با هشدار جدی نیرو‌های امنیتی مواجه خواهند شد.

 
*نکته جالب اینجا بود که یکی از خبرنگاران بطری آبی همراه خودش داشت.  ماموران امنیتی او را مجبور کردند تا از آن بطری بنوشد تا مطمئن شوند مشکلی وجود ندارد!

 حال و هوای مرکز رسانه کاخ کرملین یک روز پیش از آغاز قرعه‌کشی/ تدابیر شدید امنیتی برای خبرنگاران  + عکسحال و هوای مرکز رسانه کاخ کرملین یک روز پیش از آغاز قرعه‌کشی/ تدابیر شدید امنیتی برای خبرنگاران  + عکسحال و هوای مرکز رسانه کاخ کرملین یک روز پیش از آغاز قرعه‌کشی/ تدابیر شدید امنیتی برای خبرنگاران  + عکس

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *