رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تصاویر عجیبی از ایده های قابل تامل یک طراح!

14:17 - 08 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۲۸۴
ممکن است اسباب و ابزاری که ما بی تفاوت از کنار آنها می گذریم ایده ای جالب برای عکاسی باشند یا با کمی تغییر به یک شیء عجیب تبدیل شوند.

به گزارش گروه فضای مجازی ،یک طراح مشهور سوئیسی با خلاقیت و ایجاد تغییرات جالبی در وسایلی که ما روزانه با آنها سر و کار داریم، سوژه های بسیار جالبی را برای عکاسی و به اشترام گذاشتن در فضای مجازی خلق کرد.

نام این طراح گاسیب کولارسو است که مهارت عجیبی در طراحی دارد که با کمی چاشنی خلاقیت در طرح های خود، موفق به کسب شهرت فراوانی در میان مردم جهان شده است.

در ادامه تعدادی از آثار این هنرمند را با هم تماشا می‌کنید؛ تصاویری که ممکن است در نگاه اول کاملا معمولی به نظر برسند اما در هر کدام رازهایی نهفته که با نگاه متفاوت بازدیدکنندگان از آنها می تواند تعاریف مختلفی داشته باشند.

از نظر خود طراح آثارش ترکیبی از جنون، طنز، حیرت بوده، شما نیز با تماشای هریک از این سوژه ها در تصاویر زیر می توانید دیدگاه متفاوت خود را درباره آنها بیان کنید یا آنچه که در هر عکس کشف کرده اید را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

این مجموعه تصویری بستر مناسبی برای گفتگوی هنردوستان با یکدیگر را فراهم می کند.

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *