رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ویزیت پزشکی رایگان ۵۵ مددجو زندان گنبدی

9:59 - 07 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۷۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به مناسبت هفته بسیج ۵۵ زندانی گنبدی توسط اعضای بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان ویزیت شدند.

ویزیت پزشکی رایگان ۵۵ مددجو زندان گنبدیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندانهای کل کشور، بمناسبت هفته بسیج با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی، ۲ نفر از پزشکان متخصص پوست و عفونی در زندان گنبد حضور یافتند.

عباس مختاری مدیر زندان گنبد حضور داوطلبانه پزشکان در زندان را  به عنوان عملی انسان‌دوستانه و در راستای ارائه کمک درمانی به اقشار آسیب‌پذیر، ارزشمند و مورد تقدیر دانست و افزود: به مناسبت هفته بسیج و پس از هماهنگی با بسیج جامعه پزشکی ۲نفر پزشک متخصص عفونی و متخصص پوست  با حضور در این زندان تعداد ۵۵ نفر از زندانیان بیمار را از نزدیک ویزیت و توصیه‌های درمانی را ارائه و داروهای مورد نیاز را تجویز کردند.

مختاری مدیر زندان گنبد هدف از این اقدام را خدمات ‌دهی به قشر نیازمند و محروم زندانیان شهرستان گنبد  عنوان کرد و گفت: دستگیری از محرومان جامعه بخصوص زندانیان بیمار از وظایف سازمان زندانها و ازاولویت های سازمانی است.

وی خاطر نشان کرد: انشاالله اینگونه اقدامات خیرخواهانه و داوطلبانه در جهت کمک به همنوع با مشارکت جامعه پزشکی شهرستان ادامه یابد و از پزشکان خیر و متخصص تقاضا می شود سازمان زندانها را در این امر خظیر همراهی و یاری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *