فرمانده اسبق سپاه: بسیج مستضعفین یادگار و میراث ماندگار بنیانگذار انقلاب است

9:23 - 06 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۴۸۹
فرمانده اسبق سپاه در اینستاگرامش نوشت: بسیج مستضعفین، یادگار و میراث ماندگار بنیانگذار انقلاب و از عوامل حفظ کیان کشور و نظام اسلامی است؛ این تفکر که مستضعفین با بسیج فراگیر، خود، پاسدار انقلاب اسلامی خویش باشند، اقدامی الهی بود که بنیان‌های نظام را از گزند آفات و دسیسه‌ها حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرامش با عنوان «بسیج، الگوی مقاومت» نوشت: بسیج مستضعفین، یادگار و میراث ماندگار بنیانگذار انقلاب و از عوامل حفظ کیان کشور و نظام اسلامی ماست. این تفکر که مستضعفین با بسیج فراگیر، خود، پاسدار انقلاب اسلامی خویش باشند، اقدامی الهی بود که بنیان‌های نظام را از گزند آفات و دسیسه‌ها حفظ کرد. امروز ملت‌های سوریه و عراق و عموم مردم منطقه نابودی خلافت دروغین داعش را در حالی جشن گرفته‌اند که جیش الاوطنی در سوریه، حشدالاشعبی در عراق و نیروهای دلیر و جان بر کف مدافع حرم در ايران، افغانستان، لبنان و پاکستان بر اساس الگوی بسیج مستضعفين شكل گرفته‌اند . این الگوی پیروز ايمانی و اعتقادی در هر جا و هر موضوعی وارد شود، نصرت الهی را به همراه می آورد.

محسن رضایی

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *