مرکز تجاری مسکو بعد از تماس تلفنی تهدید آمیز، تخلیه شد

0:27 - 06 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۴۷۸
امروز سازمان موقعیت های اضطراری مسکو از تماس تلفنی تهدیدآمیز در مرکز تجاری «ورنادسکی» خبر داد که در پی آن 180 نفر از این مرکز تجاری تخلیه شدند.

مرکز تجاری مسکو بعد از تماس تلفنی تهدید آمیز، تخلیه شدبه گزارش گروه بین‌الملل ، یک مرکز تجاری در جنوب غربی مسکو پس از تماس تلفنی بمب گذاری تعطیل و تمام افراد تخلیه شدند.

خبرگزاری «اسپوتنیک» عصر یکشنبه به نقل از دفتر مطبوعاتی سازمان پلیس مسکو نوشت: ماموران پلیس مسکو پس از تماس فرد ناشناس که از بمب گذاری در یک مرکز تجاری در خیابان «پراسپکت ورنادسکووا» (در جنوب غربی مسکو) خبر داده بود، این مرکز را بازرسی کردند.


اسپوتنیک خاطرنشان کرد، امروز (یکشنبه) سازمان موقعیت های اضطراری مسکو از تماس تلفنی تهدیدآمیز در مرکز تجاری «ورنادسکی» در خیابان «پراسپکت ورنادسکوا» خبر داد که در پی آن 180 نفر از این مرکز تجاری تخلیه شدند.


تهدیدهای تلفنی به مساله پیچیده ای برای روسیه تبدیل شده و در ماه های اخیر هزاران مورد تماس های تلفنی با مضمون بمب گذاری در شهرهای مختلف این کشور صورت گرفته که پایه و اساس نداشته است.


از آخرین موارد تهدیدهای تلفنی در روسیه، تهدید علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در روز 27 آبان ماه گذشته بود.


دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد: روز جمعه حدود 60 تهدید تلفنی علیه رئیس جمهوری روسیه در سن پترزبورگ صورت گرفت که همه موارد بازرسی شد و دروغ بود.


خبرگزاری ایتارتاس به نقل از سخنگوی رئیس جمهوری روسیه نوشت: تهدیدکنندگان تلفنی از کار گذاشتن 50 بمب در سن پترزبورگ علیه پوتین ازجمله در مسیر خودرو وی سخن گفتند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *