رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نابودی داعش نتیجه مجاهدت‌ رزمندگانی از کشورهای مختلف اسلامی بود

10:18 - 04 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۷۷۵
فرمانده سپاه تهران گفت: امروز مسلمین منطقه به جز چند کشور مرتجع متوجه شده‌اند که در سایه اتحاد هر کاری را می‌توانند انجام دهند.

نابودی داعش نتیجه مجاهدت‌ رزمندگانی از کشورهای مختلف اسلامی بود/ تحقق وعده امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج رزمندگان جهان اسلامبه گزارش گروه فضای مجازی ،سردار یزدی فرمانده سپاه تهران درباره کیفیت حضور نیروهای مقاومت در سوریه، گفت: ابتدا باید از بین رفتن گروهی که با پول کشورهای مرتجع منطقه شکل گرفته بود و کشورهای امریکا و رژیم صهیونستی از آن حمایت می‌کرد را به تمام مردم جهان اسلام تبریک بگویم.

وی ادامه داد: بعد از از بین رفتن داعش، اتحاد کشورهای مسلمان بیشتر خواهد شد و وعده امام راحل (ره) در خصوص بسیج رزمندگان جهان اسلام را امروز محقق می‌دانیم.

امروز آماده ایم که بسیج شکل گرفته در جهان اسلام را برای دفاع، حفظ امنیت و سازندگی به کشورهای اسلامی و سایر کشور‌ها نشان دهیم.

سردار یزدی افزود: امروز مسلمین منطقه به جز چند کشور مرتجع متوجه شده اند که در سایه اتحاد هر کاری را می‌توانند انجام دهند و آن عمل هم نتیجه خواهد داد.

فرمانده سپاه تهران در پاسخ به این سوال که چند کشور در ریشه‌کنی داعش نقش داشته اند هم گفت: امروز بسیج جهان اسلام متشکل از رزمندگانی از کشورهای سوریه، عراق، یمن، ایران، افغانستان، پاکستان و چند کشور دیگر که صلاح نیست نامی از آن‌ها آورده شود چرا که احتمال دارد تحت فشار قرار بگیرند شکل گرفته است.

امروز این را می‌توانیم بگوییم که در‌ای مقاومت و ایستادگی رزمندگانی از بیش ۱۰ کشور مسلمان حضور داشته اند.

 

 

 

منبع:دانشجو

 

 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *