قلعه‌نویی: لیاقت ذوب‌آهن بیشتر از اینهاست/ طول کشید تا فلسفه ذوب‌آهن را عوض کنم

14:20 - 03 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۵۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نوع بازی ذوب‌آهن یک مدل دیگر بود و کمی طول کشید تا فلسفه بازی‌شان را عوض کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولاد اظهار داشت: جایگاهی که در آن هستیم، شایسته ما نیست. باید بالاتر از این باشیم. هم بدشانسی و هم برخی مسائل دیگر بود.

وی افزود: باید از دیدار مقابل فولاد روند رو به رشد‌مان را شروع کنیم و سه امتیاز را بگیریم. فولاد تیم و مربی خوبی دارد، اما ما هم ذوب‌آهن هستیم و می‌خواهیم با روحیه‌ای که گرفتیم، سه امتیاز این دیدار خانگی را به‌دست بیاوریم، چون فکر می‌کنم لیاقت ذوب‌آهن بیشتر از اینهاست.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص غایبان تیمش مقابل فولاد گفت: فقط ستاری را در اختیار نداریم. حسینی هم محروم است. رجب‌زاده که یقیناً در ترکیب اصلی نیست، اما در لیست ۱۸ نفره قرار دارد. ان‌شاءالله او به‌زودی از لحاظ آمادگی بدنی به شرایط ایده‌آل برسد.

قلعه‌نویی با اشاره به برنامه‌های خود در ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: از روزی که آمدم، یکی از مشکلاتم این بود که نگرش را عوض کنم. فلسفه و نگرش من این هم این بود که همه هم در دفاع باشیم و همه در حمله. ما این را در سال‌های گذشته هم اجرا کردیم، اما نوع بازی این تیم یک مدل دیگر بود و کمی طول کشید تا فلسفه بازی‌شان را عوض کنیم. خوشحالم که الان به هدف‌مان رسیدیم و یک بازی هجومی ارائه می‌کنیم که همه در دفاع و حمله شرکت می‌کنند. فردا می‌خواهیم یک بازی هجومی انجام دهیم. در حمله هم اجازه دادم که به‌غیر از سه نفر بقیه شرکت کنند. این را هم در نظر داشته باشید که جزو تیم‌هایی هستیم که گل‌های زده‌مان خوب بود.

 

وی به انتقاد تقویم لیگ برتر پرداخت و گفت: می‌خواهم یک انتقادی از تقویم لیگ داشته باشم. لیگ ما یک ماه تعطیل می‌شود و بعد با فشردگی زیاد هر سه چهار روز یک بازی برگزار می‌کنیم. از این تقویم تیم‌های شهرستانی ضرر می‌کنند. هفته قبل 4 پرواز انجام دادیم که به رشت برویم و برگردیم. با این وضعیت چطور می‌خواهند یک تیم شهرستانی ریکاوری شود؟ نه به آن تعطیلی، نه به این فشردگی. امیدوارم آقای فتاحی عزیز فکری برای شهرستانی‌ها بکند. حالا هم که فصل سرماست و احتمال کنسلی پرواز و نامساعد بودن زمین وجود دارد. با این فشردگی فقط شهرستانی‌ها لطمه می‌خورند. تیم‌های پایتخت نشین با یک پرواز می‌آیند و می‌روند، تازه هر ساعتی که بخواهند پرواز هم هست، اما شهرستانی‌ها آسیب می‌بینند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *