رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بسیج یک فرهنگ متعالی و مظهر مردم سالاری دینی است

14:12 - 02 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۴۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد ضمن اینکه بسیج را مظهر مردم سالاری دینی دانست گفت: فعالیت و حضور بسیج در عرصه‌های مختلف در طول تاریخ انقلاب منشأ اثر و برکات بسیاری برای کشور بوده است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از دادگستری کل استان یزد، محمدرضا عرشیان در جلسه شورای پایگاه بسیج شهیدین دادگستری پیرامون بزرگداشت هفته بسیج، اظهار كرد: بسیج یک تفکر ولایی و فرهنگ متعالی است که علی رغم همه هجمه و دشمنی‌هایی که علیه این نهاد مقدس می‌شود، همیشه بدون هیچ چشمداشت و توقعی در صحنه حاضر بوده و خدمت کرده است.


وی بسیج را مظهر مردم سالاری دینی دانست و گفت: بسیج مصدر خدمت و برکت است و در هر رکن و بخش از نظام که تفکر بسیج غالب بوده است آن بخش رو به پیشرفت و تعالی حرکت کرده است.


وی با یادآوری ۵ آذر به عنوان روز تصویب قانون اساسی و تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، اظهار داشت: برنامه‌هایی برای بزرگداشت این هفته تدارک دیده شده است که از آن جمله می‌توان به برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری میدان تیر و مسابقه تیر اندازی و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی اشاره کرد.


این مقام مسئول تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج، همایشی تحت عنوان بصیرت، مقاومت، پیروزی در ۹ آذر برگزار می‌گردد که ضمن سخنرانی دکتر خدائیان، معاون حقوقی قوه قضاییه از کارکنان بسیجی دستگاه قضایی استان به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد تجلیل خواهد شد.


وی از ارائه مشاروه حقوقی رایگان به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: در هفته بسیج در مسجد ملااسماعیل یزد قبل از نماز عبادی سیاسی جمعه و در کل شهرستان‌های استان در مساجد منتخب، مشاوره حقوقی رایگان ارائه خواهد شد.


عرشیان خاطرنشان کرد: برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج با همکاری پایگاه بسیج شهیدی دادگستری و سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *