واکنش کاربران به حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده

14:44 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۱۶۷
کاربران فضای مجازی در واکنش به حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده غرب کشور بیش از ۲۶ هزار توئیت در شبکه توئیتر و بیش از ۲ هزار پست در شبکه اینستاگرام منتشر کردند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، ۲۹ آبان ماه، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برای بازدید از مناطق زلزله زده و دلجویی از زلزله زدگان و آسیب دیدگان به استان کرمانشاه سفر کردند.
 
واکنش کاربران به حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده

بررسی بازتاب واکنش کاربران به حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده غرب کشور در دو شبکه اجتماعی پرطرفدار توییتر و اینستاگرام توسط سامانه رصد و تحلیل فضای مجازی پایشگر، حاکی از آن است که در بازه زمانی دو روز ۲۹ و ۳۰ آبان بیش از ۵ هزار کاربر شبکه اجتماعی توئیتر در واکنش به این موضوع خبری، بیش از ۲۶ هزار توئیت منتشر کردند.

برآورد‌ها نشان می‌دهد که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز در این باره بیش از ۲۰۰۰ پست همراه با ۳ میلیون لایک و ۸۰ هزار کامنت منتشر کرده اند. نسبت بالای کامنت‌ها به تعداد پست‌ها نشانگر واکنش مثبت کاربران به این موضوع خبری بوده است.

انتشار فیلمی از «استقبال اهالی روستای زلزله‌زده سراب ذهاب کرمانشاه از رهبر انقلاب» در اینستاگرام بیش از ۲۰۰ هزار لایک به همراه داشت.
 
واکنش کاربران به حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده
 
اطلاعات آماری در بازه زمانی دو روز ۲۹ و ۳۰ آبان ۹۶ در توئیتر

تعداد توییت‌ها: بیش از ۲۶ هزار
تعداد کاربران: ۵ هزار
مجموع لایک‌ها: ۷۰ هزار
تعداد ریتوییت: ۲۳ هزار

اطلاعات آماری در بازه زمانی دو روز ۲۹ و ۳۰ آبان ۹۶ در اینستاگرام

تعداد پست: بیش از ۲۰۰۰ پست
تعداد کاربران: ۸۰۰
مجموع لایک ها: ۳ میلیون
مجموع کامنت‌ها: ۸۰ هزار

بسیاری از پست‌ها و نظرات منتشر شده با هشتگ هایی، چون رهبری، همدلی و همدردم منتشر شده است.
 
 
منبع:مهر
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *