جاده های کرمانشاه لغزنده است/ سفر غیر ضرور ی ممنوع است

14:36 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۱۶۰
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه مردم باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، اعلام کرد که محورهای مواصلاتی استان به دلیل بارندگی های اخیر لغزنده هستند.

به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: اکنون در تمامی جاده‌های استان کرمانشاه شاهد بارش باران و لغزندگی جاده‌ها هستیم.

وی افزود: به دلیل این بارش‌ها اکثر محور‌های استان لغزنده هستند و در برخی از آن‌ها مه گرفتگی و کاهش دید مشاهده می‌شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به مردم توصیه کرد که به دلیل افزایش احتمال حادثه تا پایان بارندگی‌ها از سفر‌های غیرضروری و حضور در جاده‌های برون شهری اجتناب کنند.

به گفته سرهنگ حیدری تمامی راه‌های استان کرمانشاه اکنون باز است و هیچ مشکل ترافیکی در جاده‌ها مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان باید با تجهیزات کامل زمستانی به سفر بروند، اعلام کرد: نیرو‌های تمامی پاسگاه‌های پلیس راه استان در آماده باش هستند تا به تردد خودرو‌ها کمک کنند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه تاکید کرد: رانندگی که قصد تردد در جاده‌ها را دارند باید حتما با تجهیزات کامل راهی سفر شوند و از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ حیدری پر بودن باک بنزین را یکی از نکات ضروری برای سفر دانست و گفت: کسانی که قصد مسافرت دارند باید لباس گرم و غذا نیز به همراه خود داشته باشند.

وی از رانندگان خواست که با ماموران پلیس راه در طول مسیرهمکاری کنند و در صورت مسدود بودن مسیری اصرار به عبور از آن را نداشته باشند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *