تکنولوژی‌ روز، مددکار دستگاه قضایی در تکریم ارباب رجوع/نرم افزار سیستم مدیریت پرونده ویژه شورا‌های حل اختلاف راه اندازی شد

9:02 - 03 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۱۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: باید با استفاده از تکنولوژی‌های روز در جهت تکریم ارباب رجوع دادگستری گام برداشت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان یزد، حجت اسدی در حاشیه بازدید از مجتمع شورا‌های حل اختلاف یزد، اظهار كرد: استفاده از فن آوری‌های روز، زمینه ساز کاهش هزینه‌های دستگاه قضایی، کاهش نیاز به تردد ارباب رجوع دادگستری و تکریم ارباب رجوع این دستگاه است.


وی از تهیه نرم افزار ویژه cms جهت شورای حل اختلاف خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر نرم افزار سیستم مدیریت پرونده (cms) ویژه شورا‌های حل اختلاف تهیه و راه اندازی گردید.


این مقام قضایی به تلاش‌های مضاعف مجموعه معاونت آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری استان اشاره کرد و بیان داشت: تا آنجا که امکانات، تجهیزات و بودجه اجازه داد در خصوص توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات تلاش صورت گرفت و اکنون استان یزد در بحث سامانه «ثنا» و ابلاغ الکترونیک در رتبه دوم کشور قرار دارد.


معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: همه سعی مجموعه در تسهیل امور ارباب رجوع است و مقرر است با تدارک دستگاه کارتخوان در شعب اجرای احکام، تمام تراکنش‌های مالی مربوط در همان شعب انجام پذیرد و از تردد میان بانک و شعبه کاسته شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *