تولد 94 سالگی بازیگر خانه سبز/داریوش اسدزاده از بازیگری سیر شده‌ است

14:00 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۶۹۸۴۱
بازیگر سریال خانه سبز گفت: من دیگر آرزوی خاصی در عرصه بازیگری ندارم. همه نقشی را بازی کرده ام و در هر کاری که شما فکر کنید حضور داشته ام و در حال حاضر از بازیگری سیر شده ام.

داریوش اسدزاده بازیگر سینما و تلویزیون که امروز تولد 94 سالگی خود را جشن می‌گیرد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آرزوهای خود در عرصه بازیگری بعد از گذشت سن 94 سالگی گفت: من دیگر آرزوی خاصی در عرصه بازیگری ندارم. همه نقشی را بازی کرده ام و در هر کاری که شما فکر کنید حضور داشته ام و در حال حاضر از بازیگری سیر شده ام.

داریوش اسدزاده

وی در همین راستا ادامه داد: آرزوی اصلی من بهبود وضعیت فعلی تئاتر و سینمای ایران است. آرزو می کنم سینما در مسیر صحیح خود قرار گرفته و یک عده هنرمند واقعی وارد کار شوند. متاسفانه سینمای امروز خرید و فروش می‌شود و امیدوارم در سالهای آتی این روند مسموم عوض شود.

بازیگر سریال "خانه سبز" اوضاع سینما را نابسامان خواند و تاکید کرد: من از وضع حال حاضر سینما راضی نیستم. این نارضایتی فقط به من هم ختم نمی‌شود. خیلی‌ها از این وضع ناراضی هستند اما چه می‌شود کرد. راه حلی نیست و باید با آن کنار آمد.

داریوش اسدزاده

اسدزاده با اشاره به فعالیت دورباره خود در عرصه کتاب خاطرنشان کرد: این روزها برای بازی در سینما و تلویزیون وضع جسمانی چندان مناسبی ندارم و ترجیح میدهم به نوشتن کتاب پنجمم بپردازم. به امید خدا این کتاب به زودی برای دریافت کد شبا به وزارت ارشاد ارسال شده و چاپ خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *